Forum > Demolåtar
equality - Landslide III färdig!
Eddi:
Jag har faktiskt ägnat en del av kvällen till att låta min nioåriga dotter förstå att John Lennons Imagine, Ten Years Afters Going Home och andra liknande låtar är tusen ggr bättre än de låtar hon matas med via olika appspel. Hitintills har jag haft dålig utdelning - jag är rätt så säker på att hon kommer att ge din låt typ nio av tio möjliga vi får se i morgon just nu sover hon.
equality:
Nej, gör inte det Eddi. Den här är inte lämplig för barn (slutet) och sångtextidéerna gör inte saken bättre. Imagine och Going Home är dessutom som sagt tusen gånger bättre men du verkar ha en lång uppförsbacke vad gäller hennes musikaliska fostran. :D
bjurte:
Bas-synthen och rythmerna känns sköna men jag saknar melodin..
Grund trummorna med kick + virvel funkar bra, men dom eevigt ploppande pukorna sjunger envist med trasiga och ringande sound, näe..
Jobbiga, sålla lite där.
equality:
--- Citat från: Marsall skrivet 30.07.2014, 10:29:05 ---Jag hänger med! ?...Blir bara bättre o bättre .sköna uppstegringspartier ..ligger i hammocken å lyssnar ..Men det var lite farligt sprintarna bara knaka o den höll på braka av allt diggande B)..synth on
--- Slut citat ---
:D Kul! ...och att du hänger med! Thnx!
--- Citat från: zorrow skrivet 30.07.2014, 19:19:02 ---Japp, 80-talet är på ropet igen. Sköna ljud du fått till i ditt utforskande. Endast mycket avlägsen släkting till Ghostbusters, knappt brylling. Ordentligt volymmaxat o bra tryck! Låter mycket bra. B)
--- Slut citat ---
Brylling låter bra! Känner mig inte klar. Snart en ny match. Stort tack!
--- Citat från: bjurte skrivet 31.07.2014, 11:24:17 ---Bas-synthen och rythmerna känns sköna men jag saknar melodin..
Grund trummorna med kick + virvel funkar bra, men dom eevigt ploppande pukorna sjunger envist med trasiga och ringande sound, näe..
Jobbiga, sålla lite där.
--- Slut citat ---
Sång (melodi) är på G men svårt att peta in något i allt ploppande. Ändå inte helt klar över vad som stör då jag knappt vet vilka ljud som är pukor men jag skall försöka rensa lite. Schysst feedb. Tack!
equality:
Sjöng(?) in några rader på prov. Kan det va nåt för fortsättningen?
(Länk finns även i trådhuvudet.)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida