Forum > Färdiga produktioner

Perrra - Du är underbar och snäll

(1/4) > >>

perrra:
LÅTNAMN: Du är underbar och snäll
ARTIST: Perrra
GENRE: Dansband
LÅTLÄNGD: 2:43
KOMPOSITÖR: Perrra
PRODUCENT: Perrra
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3

Jaha ja !

Nu kommer en ny dansbandslåt då... fick så jävla lust att göra denna inatt , så japp.. det blev en sån här med lite fart ;) typ BUGG! hah
Som vanligt .. midi midi midi .. så inget tjat om att det inte låter äkta, för midi är inte äkta :D

Lägg märke till den som spelar Sax .. han är dyngrak ;=)

Perrra -Du är underbar och snäll

Fredrik Karlsson:
Jovisst låter det dansband!

Men sången skall vara dubbelt så hög om det skall vara dansband och hihaten låter för mycket robot och electrica för att passa i detta sammanhang.

Låten är nog mycket bra men jag har svårt för sådan här musik så det kanske är bättre att nån som förstår sådant betygsätter låten!

perrra:

--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 18.08.2007, 18:30:43 ---Jovisst låter det dansband!

Men sången skall vara dubbelt så hög om det skall vara dansband och hihaten låter för mycket robot och electrica för att passa i detta sammanhang.

Låten är nog mycket bra men jag har svårt för sådan här musik så det kanske är bättre att nån som förstår sådant betygsätter låten!

--- Slut citat ---

hmm.. ska man inte höra musiken i låten menar du ?  :lol:

Den är ju svinögt ställd redan tycker jag sången

Dividend:
Hahaha... Det är ju så här dansbandsmusik låter. Lika (inte riktigt, men nästan) patetiska texter.... :)
Bra jobbat... :)

Vallhagen:
På alla sätt fruktansvärt, förutom FRÅNVARON av brutalsångvibratot som jag saknar :D

Klockrent. Fy fan :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion