Forum > Demolåtar

equality - denja (ny längre version)

<< < (2/4) > >>

MaxB:

--- Citat från: equality skrivet 10.07.2014, 16:42:44 ---Tack Max och Roffe. Jag har försökt att förlänga denna och mellanspelet...tja vet inte riktigt. Det blev som det blev. 

--- Slut citat ---

Det är skönt sound och bra val av ackordsföljder. Jarre hittade väl på lite mer men det här räcker långt.

equality:
Tack för återlyss Max. Befinner mig vid Fulufjällets nationalpark och har endast sporadisk uppkoppling. Mellanspelet blev nog lite rörigt och behöver förenklas, förkortas för att inte bli allt för mycket transportsträcka. Får fundera på det i skuggan av jaktfalkarna här uppe.

MaxB:

--- Citat från: equality skrivet 13.07.2014, 10:32:58 ---Tack för återlyss Max. Befinner mig vid Fulufjällets nationalpark och har endast sporadisk uppkoppling. Mellanspelet blev nog lite rörigt och behöver förenklas, förkortas för att inte bli allt för mycket transportsträcka. Får fundera på det i skuggan av jaktfalkarna här uppe.

--- Slut citat ---

Hittade inga direkta transportsträckor men kände att det finns ytor att fylla här och där.

equality:
Ska klura på det. Tack igen Max!

Dividend:
Synthar.

Kan inte komma med några tankar på att utveckla det. Det låter snyggt och så, hade jag varit du eller du hade varit jag så hade vi kansk fixat lite pumpande low-end och grymmar electroniska trummor

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion