Forum > Färdiga produktioner
Livets gåta
Wernborg:
Mahan:
Visst fasen.... Glömde leda ut baskaggen på egen kanal. Måste fixa det. Tack.
Kul att att du diggar. Tryckare :unsure: . Inte tänkt på den så, men visst - det funkar.
:D / Steffo
Fredrik Karlsson:
Jo visst låter det Dan Reed!
Bra låt och sången är för låg (helst skulle jag vilja höra det med en annan röst (SORRY :()(!
Kan även tycka att kompgitarren är lite för hög på vissa ställen.
Bastrumman är som sagts för fet oxå!
Extra kul att det är på svenska!!
Harmonica mike:
Tjenixen.
Jorå boys,detta låter bra! Kanske lite hård/hög baskagge...Lossa lite på skinnet...I övrigt så är det fantastiskt lirat.Möjligen upp med sången några snäpp..Bra låt!
Melodican grym! Fast nån ton är inte riktigt hundra :P
Mvh
Micael
Emulator:
Frikyrkoproducerad musik som vinjett till Cafe Göteborgsbryggan i svt. -"Tommy Nilsson-balladmässigt" ljud. Därmed inte sagt att det skulle vara dåligt.
Skitbra brygga, fantastiskt gitarrspel där innan reffen!
Fina ljud generellt, lite höga trummor kanske=
Gitarrsoundet är bra, framförallt solopartierna.
Genren är inte min hemmabana direkt, men det känns som om denna inte når ända fram pga versens arr, eller snarare brist på sådant.
Refrängen är skitbra, men den gör versen lite platt och mindre instressant?
Tror att det skulle kännas bättre om verserna fick mer godis. Nu känns det som reffen tar slut..och allt faller. Ornamentera med lite stråkar, någon gitarrslinga som drar iväg kanske?
Men bryggan och refrängen håller toppklass! Jobba lite mer med verserna så slutar jag att vara så grinig.
stajo:
Fin låt och diggar verkligen gitarrspelet :). Munspelet är också fint och går bra ihop med gitarren.
Tyvärr så blir sången lite anonym förmodligen mest pga den ligger lite lågt.
Bra
/Staffan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida