Forum > Färdiga produktioner
Livets gåta
Wernborg:
--- Citat från: Larsson skrivet 17.08.2007, 21:44:06 ---..blir lite dan reed (flower child..tror jag den heter över gitarr melodin)
--- Slut citat ---
Hello.
Rainbow child var det visst..... :)
Harmonica mike:
--- Citat från: Wernborg skrivet 19.08.2007, 19:20:37 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.08.2007, 17:26:04 ---Tjenixen.
Jorå boys,detta låter bra! Kanske lite hård/hög baskagge...Lossa lite på skinnet...I övrigt så är det fantastiskt lirat.Möjligen upp med sången några snäpp..Bra låt!
Melodican grym! Fast nån ton är inte riktigt hundra :P
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Kul att just du tycker att melodican är grym, med tanke på att en del tror att det är munspel, hehe. :D Tror jag vet vilken ton du menar, i solot va? Ska nog testa några tagningar till på solot.
--- Slut citat ---
Nån ton som sagt,men egentligen så gör det inte så mycket.Jag tycker det blir lite charmigt och mänskligt när resten av prodd liret är så grymt.I mina solon så vimlar det av missade toner ibland,men ingen hinner med att höra dom..ha ha ha..eller så är det ingen som säger nåt ..hmmm...:ph34r:
Jag var ju bara tvungen att såga på nåt,det var det enda fel spelet jag hörde ,allt för att ni inte ska bli så malliga. :lol:
Keep up the good work,and let them comin´...
Micael
Wernborg:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 20.08.2007, 10:33:37 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 19.08.2007, 19:20:37 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.08.2007, 17:26:04 ---Tjenixen.
Jorå boys,detta låter bra! Kanske lite hård/hög baskagge...Lossa lite på skinnet...I övrigt så är det fantastiskt lirat.Möjligen upp med sången några snäpp..Bra låt!
Melodican grym! Fast nån ton är inte riktigt hundra :P
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Kul att just du tycker att melodican är grym, med tanke på att en del tror att det är munspel, hehe. :D Tror jag vet vilken ton du menar, i solot va? Ska nog testa några tagningar till på solot.
--- Slut citat ---
Nån ton som sagt,men egentligen så gör det inte så mycket.Jag tycker det blir lite charmigt och mänskligt när resten av prodd liret är så grymt.I mina solon så vimlar det av missade toner ibland,men ingen hinner med att höra dom..ha ha ha..eller så är det ingen som säger nåt ..hmmm...:ph34r:
Jag var ju bara tvungen att såga på nåt,det var det enda fel spelet jag hörde ,allt för att ni inte ska bli så malliga. :lol:
Keep up the good work,and let them comin´...
Micael
--- Slut citat ---
:wub:
equality:
Snygga och fyndiga harmonier. Rösten dränks tyvärr. Jättefint outro med snyggt tonartsbyte innan.
Wernborg:
--- Citat från: equality skrivet 24.08.2007, 01:15:19 ---Snygga och fyndiga harmonier. Rösten dränks tyvärr. Jättefint outro med snyggt tonartsbyte innan.
--- Slut citat ---
Tack. Kul att det gick lura övergången till outrot till ett tonartsbyte fast det är samma ackordvändor som tidigare i låten. Tror det är starttonen på melodican i outrot som gör en skenmanöver. :P
Ps. Ska höja sången Ds.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida