Forum > Demolåtar
mahan - THE MAIN RAIN
Roffe H:
Tuff låt och text (gillas att du klagar på regnet). Hör inte om det är surt eller inte...däremot är sångarret jättesnyggt gjort, kanon. :)
/Roffe H
Marsall:
Jo molnen skingrade sig ordentligt på himlen efter nån lyss" :D Gillar partiet 131-150 o sticketguraparti vid 2.56 lite xtra .. o sköna sångslingeskruvar i övrigt :).. Kanske lite för mycket prylar i låten ändå :unsure:.. Jag skulle ha skalat lite i smörgåsbordet ..Meeen keep rocckin" O må solen lysa nu ini kaklet! :)
Asti:
Skön, infallsrik låt med kul text! Snygg ljudbild/mix!
Kanske skulle du spara på en del stämmor i vissa partier, så blir
effekten större i partier med stämmor...
/Asti
Plinka:
Kul låt som växer i lyssnandet! Den låter i alla fall inte alls så deprimerande som en hataregnlåt skulle kunna göra, utan tvärtom verkar regnet ha gett dig massor av energi och kreativitet :D :P
Jag tillhör dem som är svag för körer och stämmor, och tycker också att det är det som till stor del gör låten och ger den kraft och energi.
zzeb:
Blir tillbakakastad till nånting som liknar Blue Oyster Cult och Queen på samma gång. Vet inte riktigt varför, kanske beror det på en begynnande hörselskada eller min annalkande fylla. Iallafall så tycker jag att det känns härligt med alla dessa stämmor även om en del halkar lite vid sidan om.
Älskar uttryck som "the sun must shoe (show)". Låter så i mina iallafall i mina öron.
Tack för en härlig låt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida