Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Flowers on my grave
spacetrucker:
Härligt tung låt. Sången i versen... nåt där som inte helt faller mig på läppen. Chorusen däremot är super. Och, wow, det snabbare partiet... kanon. Iron Maiden, släng er i väggen :lol:
//Space
egghuvud:
Jo jag gillade det. Sången är lite essig och mixen är lite gitarrdominerad.
Det finns mycket luft i mixen speciellt i corusverserna. Gillar det Iofs fast jag tycker nog att det finns plats för något mer. En andra kompgitarr eller en pad som tjockar till det lite.
Trummorna låter väl okej, men jag tycker de saknar driv och energi. Gitarrerna och de mäktiga körerna är det som lyfter låten. Bra och kul. Jobba mer med trummorna tycker jag.
(Skulle vara kul att testa att spela in ett trumtrack. Vill du ha ett så pm:a mig)
EGg
zorrow:
Dividend: Tack för lyssning och vänlig feedback!
Marsall: Nyårsrökare! Tack och gott slut och gott nytt!!!
Space: Sångaren som jag gillat skarpt är inte lätt att engagera... Tack för Maiden kommentaren :D
Egghuvud: Sången kanske lite essig men jag gillar lite vasst... Visst finns det plats för lite mer men vill gärna ha lugna partiet rent som det är. Du får gärna lägga trummor! Kul med colab, jag PMar :D
Henric:
Har lyssnat på väldigt svag volym iofs....barnen sover...tycker det låter bra, hörs att det ligger arbete bakom! Snygga gitarrljud och gillar att inte distgitarrerna maler på genom hela låten, skapar fin dynamik, bra sånginsats - på det stora hela trevlig lyssning!
Mvh Henric
Eddi:
Tycker det låter som du sjunger leaden men det är Stooge alltså - ok bra i alla fall - som nån sa en riktig nyårsrökare Gillar tyngden och arret och gurorna självklart :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida