Forum > Demolåtar
Mr G - Kommer aldrig åter
Airikr:
Kul låt och lysande lirat till en alldeles för trivial text... Fick associationer till både Journey och Kent.
Väl sjunget, anar att det finns betydligt mer att hämta ur din röst, så se till att bli ensam oftare ;)
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 10.07.2014, 10:05:17 ---Lite proggigt sjuttital över denna också om på skånska skulle nostalgin vara fulländad. Du sjunger bra som sagt. Lite upp här med sången också. Fint detta, Thomas Wiehe är en låtmakare jag tänker på när jag hör denna.
--- Slut citat ---
Man tackar EQ. Sången ska höjas
--- Citat från: karl skrivet 11.07.2014, 00:13:06 ---Nice feel som alltid, du har en känsla för bra versriff :) och det är nog första gången jag hör dig sjunga :) tonsäker ;) och personlig röst :) nice
Allt gott karl :)
--- Slut citat ---
Himla kul att du gillar :) Det är inte första sången jag lägger men många har det inte blivit .... Kanske lika bra det :)
--- Citat från: Airikr skrivet 11.07.2014, 11:36:28 ---Kul låt och lysande lirat till en alldeles för trivial text... Fick associationer till både Journey och Kent.
Väl sjunget, anar att det finns betydligt mer att hämta ur din röst, så se till att bli ensam oftare ;)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar :) Jo texten är alldeles för trivial och flosklig ... Men det är medvetet. Man kan säga att jag ankyter till en gammal jazzgenre där man skulle sjunga nonsenstexter ... Fast detta är allt annat än jazz :)
Tack alla
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida