Forum > Färdiga produktioner

Nationalistteatern feat Asylstryparn - Lätt att va rättvis (klar)

<< < (5/8) > >>

Zakyath:
Riktigt härlig! Tycker dock övergången vid 109 sek var lite väl plötslig

tycker för övrigt sången ligger bra som den ligger nu

Asti:

--- Citat från: Zakyath skrivet 19.06.2014, 18:59:54 ---Riktigt härlig! Tycker dock övergången vid 109 sek var lite väl plötslig

tycker för övrigt sången ligger bra som den ligger nu

--- Slut citat ---
Jag funderade på hur övergången till sticket skulle kunna vara, men
tyckte det funkade rätt bra så här. Möjligen skulle trummorna kunna hitta på något..?
Skönt att du tycker sångnivån är OK nu!
Tack för din feedback!
/Asti

Zakyath:
Ja , ett baskaggeslag och en dämpad hihat på första ränteläget eller nåt, vad som helst. Ingen stor förändring alltså, bara nåt litet för att göra den något mer naturlig :)

Eddi:
Återlyssning, jag har inga problem med att höra texten även om det är på småländska, trummorna låter ju  kanonbra vilka är det? Jag tycker också att du har hittat ett himla bra sologuraljud på dina senare låtar likaså här.
Som sagt - vill bara sprida lite rosor över det här verket och din musikaliska utveckling i allmänhet.

Fler svenska protestvisor ser jag fram emot - det här med TV-licensen är ett hett ämne - kanske får jag tillbaka några tusenlappar nu :D En låt om det kanske - hyckleriet är ju uppenbart saknas bara tonsättning.

Asti:

--- Citat från: Zakyath skrivet 19.06.2014, 23:15:55 ---Ja , ett baskaggeslag och en dämpad hihat på första ränteläget eller nåt, vad som helst. Ingen stor förändring alltså, bara nåt litet för att göra den något mer naturlig :)

--- Slut citat ---
Ja, nånting sånt skulle kanske göra övergången naturligare!
Ska se vad jag kan åstadkomma.
Tack för uppföljning!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion