Forum > Färdiga produktioner
Asti - I want you (version 2)
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 14.06.2014, 08:34:55 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 13.06.2014, 20:00:24 ---Blev finfint ju.. Synd jag skulle vilja ha mer I want you partier i låten typ efter solot vid ca 107 tex :o.. Fast man kan ju inte alltid få o äta kakan" eller hur man nu säger :D
--- Slut citat ---
Då var det kanske ungefär så som du menade? :)
Du tänker kanske på ordspråket "Hellre en kaka i Handen än tjugo i Märsta"? :rolleyes:
Tack för din feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
Hörde förresten att Kakan uttryckte sig ofördelaktigt i tidningen Nöjesguiden häromsistens...
Kan det stämma?
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.06.2014, 22:37:43 ---
--- Citat från: Asti skrivet 14.06.2014, 08:34:55 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 13.06.2014, 20:00:24 ---Blev finfint ju.. Synd jag skulle vilja ha mer I want you partier i låten typ efter solot vid ca 107 tex :o.. Fast man kan ju inte alltid få o äta kakan" eller hur man nu säger :D
--- Slut citat ---
Då var det kanske ungefär så som du menade? :)
Du tänker kanske på ordspråket "Hellre en kaka i Handen än tjugo i Märsta"? :rolleyes:
Tack för din feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
Hörde förresten att Kakan uttryckte sig ofördelaktigt i tidningen Nöjesguiden häromsistens...
Kan det stämma?
--- Slut citat ---
Ja, hon berättade att när hon varit ute på stan med sina småkakor hade hon vinkat till sig
en bulle, eftersom hon har så dålig kondis. När dom var framme och skulle betala
hade hon inte nog med bagare, så då hade hon erbjudit chaffisen att få se hennes lårkakor i stället... :o
Marsall:
Annars hade hon kunna gjort som bagaren själv..smetat iväg alltså ...Ja de va 3 bagare å en smet eller hur nu det va ? :unsure: :)
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 15.06.2014, 00:21:27 ---Annars hade hon kunna gjort som bagaren själv..smetat iväg alltså ...Ja de va 3 bagare å en smet eller hur nu det va ? :unsure: :)
--- Slut citat ---
:D
Men stackars Kakan behövde 200 bagare för en bulle... :wacko:
Airikr:
Skrämmande likt Lennon :unsure: och skitbra!
Skulle vilja ha hela plattan, en vinylis med poster i fodralet och ett texthäfte att tralla med i....
För övrigt har jag inga åsikter annat än att jag gillar det skarpt, hela konceptet.
:D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida