Jag lyssnar på låg volym i telefonen -> bedömmer inte detaljer - berömmer helheten.
Gitarriffet midiloopat? tillsammans med melodin och din sångröst är radioklara.
Känns helrätt och låter bra.
Riffet på versen inspelat på akustisk gitarr som jag sen loopat. Andra ackord på brygga och refrängen är en variant på versen.
Sen skrev jag "lekte fram" i första inägget. "Nötte fram" är nog en bättre beskrivning. Nöter på en del innan jag hittar nått som blir bra.
Har inte mixat speciellt mycket ännu. Är nog ljuden i sig som passar med varandra skulle jag tro. Elektroniska ljud tar inte lika mycket plats akustiska och behöver inte skäras och skruvas på så mycket har jag upptäckt.
Tack för tyck!
1 - fy fanken vad bra!
2 - fullständigt lysande!
Detta är radioklart..Sången zebben sången..Här har du fått till det,jag har fortfarande gåshud.Gitarriffet,hur läckert som helst.Kan man få denna med sig till stugan i sommar för lyssning i strömlös värld?
Via min mobil då..
Denna får gå på repeat under min mysiga morgonstund.
Tack för musiken
Mike
Tack snälla Mike,
Min sambo tyckte denna var lite deppig men du verkar bli glad:) Tänkte jag skulle jobba lite mer med denna men den finns för nedladdning på http://soundcloud.com/zzzeb
Har du inte dieselaggregat och inspelningsutrustning med dej

Trevlig semester och tack för tyck!
Skitbra! Du sjunger verkligen fint!
Jättesnyggt arr, hittar inget att anmärka på.
Skön låt, som jag tänker lyssna mer på! 
/Asti
Tack Asti,
Verkar ha hittat rätt även om jag själv irriterar mej på en del saker ännu.
En riktigt.......riktigt bra låt!
Gillar soundet på denna....den röst passar perfekt, rackarns så bra. Snyggt arrat och ett häligt lite annorlunda komp som ligger - gillas.
Det enda som jag kanske hade jobbat mer med är att processa den lite. Högre ut volym - lite mer tjong, så att säga. Men det går ju att skruva upp lite också :-)
Lånar du ut din röst?
Med vänlig hälsning,
Palm
Tack Palm,
Håller med dej. Behöver nog produceras lite mer.
Jag lånar gärna ut min röst i mån av tid och om jag gillar musiken och tycker att jag kan göra nått bra av det.
Jag är inte speciellt aktiv så leveranstiderana kan variera:)