Forum > Färdiga produktioner

Roboseal - Dirt

<< < (2/3) > >>

Fredrik Karlsson:
Kan bli hur bra som helst när sången är lagd!

Roboseal:
Kul att höra  :),

Tyvärr är det så att jag själv inte sjunger vidare bra, men jag ska ändå försöka få ihop något, men som vanligt ser jag helst att någon som kan sjunga sjunger. Nu när den ligger uppe utan sång så är det fritt fram för egna text och sång tolkningar för er som vill  :)

Fredrik Karlsson:

--- Citat från: Roboseal skrivet 16.08.2007, 21:53:40 ---Kul att höra  :),

Tyvärr är det så att jag själv inte sjunger vidare bra, men jag ska ändå försöka få ihop något, men som vanligt ser jag helst att någon som kan sjunga sjunger. Nu när den ligger uppe utan sång så är det fritt fram för egna text och sång tolkningar för er som vill  :)

--- Slut citat ---

Jag sjunger gärna men det vore bra om du skriver text och sjunger in hur du vill melodierna skall vara!

Sen om du inte gillar min tolkning så är det ju bara att trycka "Delete" och låta nån annan testa  :)

Dividend:
Mycket snygga harmonier som nån sa. Iofs pianointrot har jag hört förr (många varianter på) om jag skall gnälla. ;) Men det gör inte så mycket. Du har fått till en gosig instrumental sak här som utvecklas mer eller mindre ända till slutet

Sång eller inte.... Jo sång kanske vore bäst.

Roboseal:

--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 16.08.2007, 22:11:16 ---
Jag sjunger gärna men det vore bra om du skriver text och sjunger in hur du vill melodierna skall vara!

Sen om du inte gillar min tolkning så är det ju bara att trycka "Delete" och låta nån annan testa  :)

--- Slut citat ---

Taget!

Jag håller på att sjunga in lite testmelodier, jag lägger upp så fort jag är hyffsat nöjd.
Har uppdaterat låten där jag har fixat till pianot lite och lade till en lite bas slinga på refrängen, jag har en överaskningsmomentet kvar men det är nästan klart  :).
min dator har börjat strula lite och cubase hänger sig......på det sättet har jag blivit av med x-antal adderingar till låten tyvärr  :(
Men det kommer mer.....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion