I denna amerikanska kvinna Rikki har jag visst funnit en cybervän som delar mitt intresse för och kontakt med småfolket och naturen, så det är lätt för mig att leva mig in i hennes texter

Lägger man då till Stefans lekfulla visarr, här i flamencostyle så blir det än roligare!

Du har genomgått nån slags metamorfos och växt upp till en fantasisk sångerska också Plinka!
Tack för det! Kontrollrummet har varit och är en fantastisk plats att utvecklas på!
Skönt lirat av Cykeln o man följer verkligen med i berättelsen som framförs av plinka helt suveränt! ..Gottmos för öronen helt enkelt
.. Ljudbilden e lite dov men det passar perfekt till låten för då lyssnar man än mer på berättelsen.. många röda luvor i luften blire" 
Tack för de röda luvorna, dem sparar vi till december!!

Kul låt med lite tangokänsla!
Väldigt fin sång och snygg ljudbild/mix!
Kanske inga spännande harmoniföljder, men en skön
och avkopplande lyssning.
/Asti
Tack för det! Tangokänsla eller som jag upplever flamencokänsla, det var svårt att stå still framför micken till de rytmerna kan jag avslöja!
Rolig låt och fin melodi, bra lir och sång. Längtar redan till jul. 
/Roffe H
Tackar! Jag längtar kanske inte till jul, men till juli, tur att man är fri att sjunga om tomtar när man vill på året!!

Jag tycker som Roffe,man får ju julfeeling och längtar till snö och trettiominusgrader och och
Där ger jag mig och återgår till verkligheten 
Super fin låt och Carina,du levererar verkligen här
- grymt nice att höra.Stefan har ju backat upp med ett ursnyggt arr/mix och låt,så detta får helt enkelt fem adventsljus.
Ett som jag tänder nu till midsommar och de övriga fyra sparas till december - tack.
Mike
Tackar för adventsljusen Mike, de kommer väl till pass framåt hösten

Och ja, det var grymt kul att få sjunga till detta härliga arr