Forum > Färdiga produktioner
Valdez, djonas & slaptap - Don't forget me
slaptap:
Måste ju påpeka att det var j-gt skoj att få göra den här tillsammans med Valdez...att få bygga på/ runt melodier/ harmonier... :P
Och som sagt...en del ljud är ju inte vad man skulle önska... :ph34r:...trummorna på denna var t ex Rolands VSC (GS) förutom virvel och bastrumma som var egna tillskruvade samplingar...och min gura lajnades via en Zoom-pedal från Hobbex... :D
Emulator:
tänk att det nästan är roligare när man måste ta till "djungelmetoden med slö manchete". blir lite mer experimentlusta, och eftersom det tar hur lång tid som helst att ordna med set-up så river man av all i en tagning. jävligt kul!
Valdez stämma med din musik funkar kalas. blir en slags snygg "sence of urgency" som funkar mycket bra. ser fram mot nästa ,)
Hellpig:
Tror jag kommenterat denna tidigare ,,, men i vilket fall. Skitbra! En häftig låt med lite egen stil. Mixen kunde förbättras tror jag, vet ju själv hur svårt det kan vara så ta kommentaren för vad den är. I mina öron är trummorna lite för dominerande & gitarrljudet har vi malt på annat håll. Vet ju att du letar efter något nytt så... tummen upp!
Just det. Sången är också jäkligt bra! Eloge till Valdez för den. Som någon annan också tog upp så verkar det som om dina låtar passar så bra med Valdez röst, alltid lika roligt och givande att lyssna på!
valdez:
Jösses här är vi igen..hahhaa..
Roligt att ni kommit in här med lite mer feedback..
Tackar för allt beröm vi fått... :D
Schecter:
Vill höra mer ifrån er!
Sådetså!
:D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida