Forum > Färdiga produktioner
Valdez, djonas & slaptap - Don't forget me
djonas:
--- Citat från: slaptap skrivet 06.03.2007, 02:56:21 ---
--- Citat från: stajo skrivet 04.03.2007, 20:16:30 ---Hade varit gott att höra/se det här live.
--- Slut citat ---
Hade varit en dröm att få köra den här lajv med Valdez och Djonas... :P
--- Slut citat ---
Yes det hade varit nice att köra denna live. :)
djonas:
--- Citat från: slaptap skrivet 02.03.2007, 18:29:55 ---Detta är resultatet av Valdez och mitt första samarbete. Djonas kom in som en klippa och lade guresolot... :P
--- Slut citat ---
Jag är ju trots allt geolog. ;)
stensdotter:
Har sagt det förr och säger det igen: BRAAAAAA låt! Jag bara älskar Valdez röst. Och 80-talsstuket rådiggar jag. Hmmm. VAD kan det bero på? *ser mig omkring* (någon som var tonåring då kanske ;))
MrPhil:
Gillar INTE mixen, däremot får arret godkänt. För hög sång bl a på vissa bitar. Men bra sång.
Låten är bra! :)
Känns som en demo som skulle kunna bli riktigt bra i färdigt skick! O lite fler stämmor som bygger på i refrängen efterhand skulle få det att bli kanon.
valdez:
--- Citat från: Dividend skrivet 05.03.2007, 14:55:53 ---Lyssnat på den ett par dagar nu. Detta är en sån låt som håller länge. Först tyckte jag inte om den (av nån anledning), förutom solot... Men, den rockar fett efter ett tag av lyssnande... ;)
Gillar detta starkt!
Sången går inte av för hackor heller! :)
--- Slut citat ---
Roligt att det kan vända!...
Hur många ggr har man inte köpt en skiva för just en särskild låt..sen efter ett tag så upptäcker man de andra låtarna också.. :)
Thanx.. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida