Forum > Demolåtar

Marsall & Gurano - Kärleken är (nu med synth)

<< < (3/5) > >>

Gurano:
Jag tycker att du behöver lyfta fram sången lite till. I mina öron är baskaggen för stark. Är det en synth som ploppar runt i låten? Lite jobbigt ljud tycker jag nog.

Annars är det en skön låt som med lite småfnul kan bli ännu bättre :D
/Gurano

Asti:
Ja, nu tycker jag sången är klart bättre!
/Asti

Marsall:

--- Citat från: Gurano skrivet 01.06.2014, 18:47:15 ---Jag tycker att du behöver lyfta fram sången lite till. I mina öron är baskaggen för stark. Är det en synth som ploppar runt i låten? Lite jobbigt ljud tycker jag nog.

Annars är det en skön låt som med lite småfnul kan bli ännu bättre :D
/Gurano

--- Slut citat ---

Tack Gurano för skön låt  :D Skall checka sången en vända till  :) O näe ingen synth har det blivit än så länge, :( de är en gitarreffekt  i FL som jag ploppprovar :lol: Kanske en Guranisk synth skulle passa på reffen i stället det vore gott  B) :)

--- Citat från: Asti skrivet 01.06.2014, 18:51:41 ---Ja, nu tycker jag sången är klart bättre!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti! för återkoppling o att frampushandet av sången. tycker också den blev bättre nu o. :D

Uppdat:glömde lägga in den nya länken he he nu är det gjort..sorry! :D

Edit:Har bytt limiter slipat verssång o reffesång , fettat basen o ta minskat kaggen o till sist tagit bort lite av ploppgureeffekten på reffen ..  :D i avvaktan på nån synth  :ph34r: :unsure: :)

equality:
Skön låt med schyssta ackordval. Lite av en svensk Morrissey över stuket. Fräck gura och sound som är kul(t) att lyssna till. Bra!

Roffe H:
Gillar både låten och texten (kul idé). Tips om ljud och sånt är jag inget vidare på, schyst lirat hur som helst.  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion