Forum > Demolåtar
Harmonica mike - Love love love
Tokai:
Delayreturen som är i vänster högtalare vill jag personligen ha i mitten.
När partiet Feelin´like... kommer in blir det liksom tunt i kompet. Här fattas nåt, här borde nåt nytt instrument framträda. Orgel, elpiano el dyl.
Partiet Tryin´to stand känns som en bra motvikt mot det rockigare, men kommer in lite väl tidigt?
Trumsolot klassiskt 60-tal. Kanske lägga på en bas som också kommer in + en gura. Sedan sång?
Love is all you need - har man väl hört förut, va?
Bättre fortsätta med Down Down. Eller blanda.
Gillar verkligen hur gitarrena jobbar ihop, lite Stones, osv feeling.
Excellent sång, bra bas och trummor. Nåt slags solo på den "tomma" partierna och saken är klar.
Men min sista fråga är det här med havsöringarna. Är det en hobby eller ett jobb, nyfiken bara?
Marsall:
Nu gungar både fur o gran skulle jag tro där uppe o då menar jag i dubbel bemärkelse..Både av glädje o groove.. Skön pipa o inlevelse o som du säger lite gura fills ala gnek emellan o lite här o där så blir det risk för att ta ditt trädkramare.. :D rock on"
pxm:
Jag diggar den som den är och det är sköna grooves med gitarrerna. :)
Behövs ingenting mer, den känns klar...Mixen sitter också..
Måste bara inflika; Fy f-n vicken jävla bra låt det här var, HM !!!!! :wub:
mvh
zorrow:
Det här rockar ju fett!!! Inget i mixen att förbättra men tänk om en Hammond kommer in på rätt ställen :wub: Jösses vilket röj!!!
Harmonica mike:
KR när det är som bäst :)
Tack för kommentarerna alla..Jag är ute i stugan så jag har inte tid att svara nu,men ni bjuder på bra tips och angenäm läsning där ute i strömlöst land..Svarar alla i morgon..Stort tack för kommentarerna :wub:
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida