Forum > Demolåtar

Harmonica mike - Love love love

<< < (6/7) > >>

Eddi:
Måste bumpa denna fy fan va bra den är.....

Harmonica mike:
Eddi  :wub:

Lyssnade igenom din bastard..Orgeln lirar en liten stämma och det kan ju funka.
Men sträckan är vikt för Yngve Flinkman,så vi får se hur det blir med det..
Jag skall försöka få till lite tid och inspiration för färdigställandet av denna.

Det kommer nya idér hela tiden.En latino historia och två nya reggae alster..
Samt en till rockig dänga med bluesbotten igår kväll då jag hamrade lite på Schectern där ute i stugan via batteristärkaren..Dålig högtalare i Voxen,men jag kopplade via min lilla JBL och då blev det annat ljud i skällan ja  B) Sedan så lirkar jag ihop det hela via blåtand och min xperiaz och spelar in det hela - värsta riggen  :lol:

Som lite kuriosa så skall jag spela in hur det låter så får ni höra,men det blir i en annan tråd

Stort tack för återkopplingen Eddi.

Mike

MaxB:
Ja, det här är en grym låt! Förbaskat skönt gung genom hela låten och trummorna tillsammans med basen gör underverk, då de backar upp en röst i högform!

Din röst är grym!

Harmonica mike:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.06.2014, 00:20:20 ---Ja, det här är en grym låt! Förbaskat skönt gung genom hela låten och trummorna tillsammans med basen gör underverk, då de backar upp en röst i högform!

Din röst är grym!

--- Slut citat ---

Jag lyser hela dagen idag av din fina kommentar :wub:
Stort TACK Max.

Mike

Kornstad:
Fasen vad du sjunger gött alltså.    :D
Lite mer jobb med gitarrerna, kanske lite orgel, men framför allt.... JAG SAKNAR FÖRSTA DELEN I DITT ALIAS SOM DU BEHANDLAR SÅ GÖTT!!!

Hade varit ett grymt lyft (iaf för mig) med ditt sköna lir i denna låten.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion