Forum > Demolåtar
Gurano & Marsall - Late to my date
MaxB:
--- Citat från: Gurano skrivet 03.06.2014, 10:49:10 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 02.06.2014, 23:29:27 ---Roligt teamwork, känns som instrumentalisten knallat upp något trappsteg och även mixaren, i samarbete med Marsall. Rent bra ljud och varierat på ett sätt som jag gillar. Roliga textgrejer också. Snacka om skaparglädje!
--- Slut citat ---
Nja det är nog så att musiken och mixen grovs görs på samma sätt som alltid - i förväg innan sångare anmälts sig - så där är ingen skillnad. Kul att du gillar.
--- Slut citat ---
--- Citat från: Gurano skrivet 03.06.2014, 11:39:51 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 03.06.2014, 10:59:44 ---Njaru inte på samma sätt. En utomstående observatör har just rapporterat att man här utifrån ser en progress! B)
--- Slut citat ---
Må vara att det upplevs så men i mina öron och ögon är det precis samma tillvägagångssätt som tidigare. Från en observatör inifrån :D
--- Slut citat ---
Vem av oss är det som aldrig ger sig i sin uppfattning över hur landet ligger? B)
Hoppas du kan ta mitt erkännande över dina framsteg!
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 03.06.2014, 14:27:02 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 03.06.2014, 10:49:10 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 02.06.2014, 23:29:27 ---Roligt teamwork, känns som instrumentalisten knallat upp något trappsteg och även mixaren, i samarbete med Marsall. Rent bra ljud och varierat på ett sätt som jag gillar. Roliga textgrejer också. Snacka om skaparglädje!
--- Slut citat ---
Nja det är nog så att musiken och mixen grovs görs på samma sätt som alltid - i förväg innan sångare anmälts sig - så där är ingen skillnad. Kul att du gillar.
--- Slut citat ---
--- Citat från: Gurano skrivet 03.06.2014, 11:39:51 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 03.06.2014, 10:59:44 ---Njaru inte på samma sätt. En utomstående observatör har just rapporterat att man här utifrån ser en progress! B)
--- Slut citat ---
Må vara att det upplevs så men i mina öron och ögon är det precis samma tillvägagångssätt som tidigare. Från en observatör inifrån :D
--- Slut citat ---
Vem av oss är det som aldrig ger sig i sin uppfattning över hur landet ligger? B)
Hoppas du kan ta mitt erkännande över dina framsteg!
--- Slut citat ---
Varför ska jag ge mig när jag vet att tillvägagångssättet är precis som förut :)
/G
Eddi:
Ni och era diskussioner :P
Det KAN ju vara så att Gurano medvetet eller omedvetet gör mer plats för sjung nuförtiden och då blir ju resultatet lite bättre sammansatt faktiskt.
Nes Pas?
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.06.2014, 14:40:15 ---Ni och era diskussioner :P
Det KAN ju vara så att Gurano medvetet eller omedvetet gör mer plats för sjung nuförtiden och då blir ju resultatet lite bättre sammansatt faktiskt.
Nes Pas?
--- Slut citat ---
Jag har med glädje bevittnat det!
--- Citera --- Varför ska jag ge mig när jag vet att tillvägagångssättet är precis som förut
--- Slut citat ---
Kanske för att ge Marsall cred för sina insatser i ert samarbete...
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 03.06.2014, 15:14:14 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 03.06.2014, 14:40:15 ---Ni och era diskussioner :P
Nes Pas?
--- Slut citat ---
Jag har med glädje bevittnat det!
--- Citera --- Varför ska jag ge mig när jag vet att tillvägagångssättet är precis som förut
--- Slut citat ---
Kanske för att ge Marsall cred för sina insatser i ert samarbete...
--- Slut citat ---
Marsall vet vad han kan och vad jag tycker om det, men det förändrar inte det faktum att mitt arbetssätt och tillvägagångssätt är detsamma som förut ... så nu tänker jag inte dra det längre.
Men det är kul att du tycker att det jag gör nu är bättre :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida