Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Late to my date

<< < (3/5) > >>

Plinka:
Snyggt collab! Marsall gör sig bra här, och gitarrerna lika snygga som vanligt. Har lite svårt att uppfatta texten ibland i den svenska delen, så det hade inte gjort något om den var ännu lite tydligare, men annars bra mix :)

MaxB:
Roligt teamwork, känns som instrumentalisten knallat upp något trappsteg och även mixaren, i samarbete med Marsall.
Rent bra ljud och varierat på ett sätt som jag gillar. Roliga textgrejer också. Snacka om skaparglädje!

Gurano:

--- Citat från: Plinka skrivet 02.06.2014, 16:17:03 ---Snyggt collab! Marsall gör sig bra här, och gitarrerna lika snygga som vanligt. Har lite svårt att uppfatta texten ibland i den svenska delen, så det hade inte gjort något om den var ännu lite tydligare, men annars bra mix :)

--- Slut citat ---
Tackar - vi ska kolla på tydligheten

--- Citat från: MaxB skrivet 02.06.2014, 23:29:27 ---Roligt teamwork, känns som instrumentalisten knallat upp något trappsteg och även mixaren, i samarbete med Marsall.
Rent bra ljud och varierat på ett sätt som jag gillar. Roliga textgrejer också. Snacka om skaparglädje!

--- Slut citat ---
Nja det är nog så att musiken och mixen grovs görs på samma sätt som alltid - i förväg innan sångare anmälts sig - så där är ingen skillnad. Kul att du gillar.

Nu när jag/vi lyssnar så är nog basen lite för hög - ska åtgärdas :D
/Gurano

MaxB:
Njaru inte på samma sätt. En utomstående observatör har just rapporterat att man här utifrån ser en progress!  B)

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 03.06.2014, 10:59:44 ---Njaru inte på samma sätt. En utomstående observatör har just rapporterat att man här utifrån ser en progress!  B)

--- Slut citat ---
Må vara  att det upplevs så men i mina öron och ögon är det precis samma tillvägagångssätt som tidigare. Från en observatör inifrån :D
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion