Forum > Färdiga produktioner

Marre & Plinka +pxm: Grimasch om morgonen

<< < (6/7) > >>

Dividend:
Jättebra mixat Plinka! Btw, skicka mig wav 16bit räcker, på instrumentala bakgrunden och mixen. :) (På balvåren.) När du orkar. :)

Plinka:

--- Citat från: cykeln skrivet 06.06.2014, 18:01:48 ---Era röster/stämmor passar fantastiskt bra ihop!
En bra tolkning och bra mix
Det jag reagerade lite på är basen som är lite för "ivrig" - lite åt jazzhållet
Stämningen i låten är mer återhållsam - men det är kanske en vanesak
Snyggt colab!

--- Slut citat ---

Tackar, ja det är en fröjd att få sjunga och jobba med Marre, vi har verkligen funnit varann  :wub:
Ja jo...basen, vi var överens om från början att den skulle vara lite åt det jazziga hållet, och kanske ville jag ha basen så för att det ska hända lite i arret, men jo det kan nog vara en smaksak eller vanesak för den delen :)

--- Citat från: Dividend skrivet 08.06.2014, 13:10:50 ---Jättebra mixat Plinka! Btw, skicka mig wav 16bit räcker, på instrumentala bakgrunden och mixen. :) (På balvåren.) När du orkar. :)

--- Slut citat ---
Tack Div! Jag fixar det, hör snart av mig!!  :)

Roffe H:
Visst är den färdig, mycket bra jobbat alla. Snyggt som fasen.  :)
/Roffe H

Marruschkka:

--- Citat från: Roffe H skrivet 11.06.2014, 14:17:31 ---Visst är den färdig, mycket bra jobbat alla. Snyggt som fasen.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Ja, den känns färdig, bara mastring kvar av ett proffs för vidare utlägg framöver. Tack, :rolleyes:

Plinka är busy nu med en stor fest, men hon svarar säkert när det hela är över :)

/Marre

Marruschkka:
Apropås upphovsrätten, vi fick klartecken av Jack Wreeswijk i förra veckan, han gillade det :D

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion