Forum > Färdiga produktioner
Marre & Plinka +pxm: Grimasch om morgonen
Harmonica mike:
Tjoho girls :)
Vette tusan hur jag har kunnat missa denna..Nåväl,
det här låter hur bra som helst.CW tillhör ju favorit fåran här i Norr,och ni har en lysande version här - mycke snyggt.
Grymt bra collab!
Drar ned denna för avnjutning bland mygg och flugsnappare i strömlöst land..Tack.
Mike
Roffe H:
Inget dåligt låtval...håller med Mike om allt och även hur kan man missa denna :rolleyes: Grymt bra var ordet. :wub:
/Roffe H
Marruschkka:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.06.2014, 09:37:05 ---Tjoho girls :)
det här låter hur bra som helst.CW tillhör ju favorit fåran här i Norr,och ni har en lysande version här - mycke snyggt.
Grymt bra collab!
Drar ned denna för avnjutning bland mygg och flugsnappare i strömlöst land..Tack.
Mike
--- Slut citat ---
CW är ju favvo här nere i söder oxå..antagligen över hela Sverige? :P Blir grymt glad att du gillar så mycket :rolleyes: Tack.
--- Citat från: Roffe H skrivet 03.06.2014, 18:41:20 ---Inget dåligt låtval...håller med Mike om allt och även hur kan man missa denna :rolleyes: Grymt bra var ordet. :wub:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Visst är det en fantastisk låt att göra en cover på, ett sant nöje! Plinkas version av denna är formidabel och jag är sååå förtjust ^_^ :P
/Marre
Plinka:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.06.2014, 09:37:05 ---Tjoho girls :)
Grymt bra collab!
Mike
--- Slut citat ---
Tack för det HM -som Marre säger, grymt roligt att du gillar och sparar! :D (Går fisket sådär upp i norr? På västkusten är det finfint nu)
--- Citat från: Roffe H skrivet 03.06.2014, 18:41:20 ---Inget dåligt låtval...håller med Mike om allt och även hur kan man missa denna :rolleyes: Grymt bra var ordet. :wub:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack Roffe P ;) Säger samma som till HM, det värmer att dessa herrar uppskattar det vi gör :D
--------------
Den ska ev mastras proffsigare, men så länge lägger jag över den på Färdiga ändå!
Så kan vi snart gå vidare mot nya projekt...Fast nu i 1,5 vecka till måste jag fokusera på att planera och rigga upp för en riktig rolig 40-års-brakfest i Hulahula-style, fylld av fantastiska uppträdanden och Hula-alldans där bastkjol är nästan obligatoriskt, i min gröna sköna trädgård!!!!
cykeln:
Era röster/stämmor passar fantastiskt bra ihop!
En bra tolkning och bra mix
Det jag reagerade lite på är basen som är lite för "ivrig" - lite åt jazzhållet
Stämningen i låten är mer återhållsam - men det är kanske en vanesak
Snyggt colab!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida