Forum > Färdiga produktioner

Asti & bjurte - Det enda jag saknar är dig (klar)

<< < (12/16) > >>

Marruschkka:
Detta är vansinnigt bra, jag tycker om att refrängen upprepar Saknar dig...ett antal ggr, det blir väldigt starkt..och i finalen där Bjurte kommer in blir det  en verklig rysare, ojoj B) :wub:

Snyggt jobbat av er, denna sparas!

/Marre

Dividend:
Jag gillade det här starkt. Känns som en ömsint signal genom dimensioner till nån man bryr sig mycket om :)

Bjurtes solande kunde gott nästan vara lite längre :) En av dina bästa Asti!

Asti:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 29.05.2014, 18:47:52 ---Detta är vansinnigt bra, jag tycker om att refrängen upprepar Saknar dig...ett antal ggr, det blir väldigt starkt..och i finalen där Bjurte kommer in blir det  en verklig rysare, ojoj B) :wub:

Snyggt jobbat av er, denna sparas!

/Marre

--- Slut citat ---
Tack Marre, det var roligt att höra!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 29.05.2014, 20:23:17 ---Jag gillade det här starkt. Känns som en ömsint signal genom dimensioner till nån man bryr sig mycket om :)

Bjurtes solande kunde gott nästan vara lite längre :) En av dina bästa Asti!

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar denna Per!
Det var en fin beskrivning av din känsla! Den sparar jag! :)
Ja, jag hade gärna hört mycket mer av bjurtes fina guraspel,
men då hade det inte blivit så maxat i slutet...
Tack för dina tankar!
/Asti

Harmonica mike:
Såg att det skett nåt med denna så jag tog en lyssning till  :)

Låten är riktigt bra,det har jag sagt tidigare..

Lead sången fortfarande liite för hög,men det är ju bara jag som gnäller så strunta i det.

Elguran bjurtes i slutet,jag hade lite svårt att höra den i monitorerna..Kanske backa på ackarna lite där..?
Hann inte få på mig lurarna..

Bry er inte om mig boys,jag skall ut och fiska  :D

Sjukt bra låt i vartfall Peter,och nu har jag dragit ned den för avnjutning mot vackra solnegångar där ute i strömlöst land vid vår stuga och Buddbyträsket.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion