Forum > Färdiga produktioner
Asti & bjurte - Det enda jag saknar är dig (klar)
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 24.05.2014, 00:27:20 ---Alla minns väl denna
--- Slut citat ---
Ja, det var ett bra exempel! :)
Annars är det väl mest amerikanska soul-farbröder jag förknippar med skön falsettsång...
Tack Eddi!
zorrow:
Makalöst bra som vanligt! Välspelat, bra sjunget och som en bal på slottet! Det enda som jag kan komma på som möjlig förbättring i mixen är att skära basfrekvensen lite i refrängen "saknar dig" som jag tycker krockar lite med basen.
Asti:
--- Citat från: zorrow skrivet 24.05.2014, 17:59:47 ---Makalöst bra som vanligt! Välspelat, bra sjunget och som en bal på slottet! Det enda som jag kan komma på som möjlig förbättring i mixen är att skära basfrekvensen lite i refrängen "saknar dig" som jag tycker krockar lite med basen.
--- Slut citat ---
Roligt att du tycker det är bra! "En bal på slottet" var en fin stämningsbild! :)
Menar du att skära i basfrekvensen på kören? Ska lyssna och se om jag uppfattar vad du menar.
Tack för kommentar och tips!
/Asti
zorrow:
--- Citat från: Asti skrivet 24.05.2014, 19:35:19 ---
--- Citat från: zorrow skrivet 24.05.2014, 17:59:47 ---Makalöst bra som vanligt! Välspelat, bra sjunget och som en bal på slottet! Det enda som jag kan komma på som möjlig förbättring i mixen är att skära basfrekvensen lite i refrängen "saknar dig" som jag tycker krockar lite med basen.
--- Slut citat ---
Roligt att du tycker det är bra! "En bal på slottet" var en fin stämningsbild! :)
Menar du att skära i basfrekvensen på kören? Ska lyssna och se om jag uppfattar vad du menar.
Tack för kommentar och tips!
/Asti
--- Slut citat ---
Japp. Lite frekvensskärning. That's it!
Eddi:
Nu när jag har fått förklaringen till varför det låter så off så låter det inte längre så off utan helt ok faktiskt - märkligt det där. Gillar slutet som bygger hela tiden och visst det vore ju skoj om du kunde laborera med voicen ett trappsteg till - suveränt som det är nu ändå tycker jag - härlig låt helt enkelt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida