Forum > Färdiga produktioner
Asti & bjurte - Det enda jag saknar är dig (klar)
Asti:
--- Citat från: Scar Fraction Studio skrivet 22.05.2014, 20:02:28 ---Asti jag diggar verkligen den här låten :) Fint spelat och otroligt bra sjunget. Diggar du har din dialekt kvar. Fin text.
Angående mixen. Den funkar absolut, det är rent och snyggt men personligen gillar jag inte när man hör direkt att det är superior :/ Men det är jag.
Prova lek lite med delayer och automatiseringar på sång och lead prylar.
Jag skulle gärna kunna tänka mig göra en mix på denna låt om du tillåter mig :) och gör det for free :) Just för det är en bra låt och just nu har jag fått så otroligt mkt metal jobb och skulle vara skönt göra lite mysig pop för att hålla den formen igång :) Om du vill det så så meddela mig gärna :) Ha en trevlig kväll :) Mvh Emil
--- Slut citat ---
Kul att du gillar låten! Blir extra glad för att du gillar sången! :)
Har inte bearbetat trummorna speciellt mycket här, så det låter säkert "standard-superior"! :)
Att "leka med delayer och automatiseringar" är inte min starka sida, men önskar att jag kunde.
Vore intressant att höra hur en bra mix kan låta, så jag tackar för erbjudandet!
Du kan väl PM:a mig hur du vill ha spåren!?
Ha en trevlig kväll själv och tack för din feedback!
/Asti
Marsall:
Diggar Vemodigheten i den o du ramar in den fint med din röst o guralir.. Saknar lite taiiga desperationer i den på sången ibland ,,Skulle va läckert att höra...Behöver inte va nåt rockvrål ex: reffen saknar diiig ...sista vändan gå upp i ton istället för ner.. ..(skulle va läckert) . :D Jag diggar på i vilket fall ! :)
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 23.05.2014, 09:38:00 ---Diggar Vemodigheten i den o du ramar in den fint med din röst o guralir.. Saknar lite taiiga desperationer i den på sången ibland ,,Skulle va läckert att höra...Behöver inte va nåt rockvrål ex: reffen saknar diiig ...sista vändan gå upp i ton istället för ner.. ..(skulle va läckert) . :D Jag diggar på i vilket fall ! :)
--- Slut citat ---
Tyvärr är jag inte så bra på "taiig" sång. :D
Får väl öva, men jag är ju gammal så jag får se upp så jag inte tar i för mycket... :wacko:
Ja, det kanske hade varit bättre att kören gick upp sista gången än ner..?
Nu har jag i alla fall gjort en del förändringar som jag hoppas är till det bättre.
Tack för din feedback!
/Asti
Scar Fraction Studio:
Ska bli kul att sätta fingrarna på denna låt o mixa detta :D Får välla se hur det blir sen :)
Asti:
--- Citat från: Scar Fraction Studio skrivet 23.05.2014, 13:58:05 ---Ska bli kul att sätta fingrarna på denna låt o mixa detta :D Får välla se hur det blir sen :)
--- Slut citat ---
Jag ser med spänning fram emot resultatet! :)
Men som vi säger här - Dä ä som dä ä å dä blir som dä blir! :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida