Forum > Demolåtar

Airikr - Everytime I Touch

<< < (5/6) > >>

hogge:
Och sådär ja.. Då satt jag på puben med en riktigt bra artist framför mig... Livekänsla i denna..
Dock så är det inget jag normalt lyssnar på.. Även om låten är fin, gitarrspelandet och sången är utmärkt, så är det inget som ger mig något bestående minne.. Men som sagt.. Live på puben hade jag förmodligen stampat takten rejält...

Airikr:
Oavsett vad som händer med låten i framtiden så vill jag försöka hålla den "naken och sårbar", då tror jag att den kommer att göra sig bäst.
Är tveksam till om den någonsin kommer att framföras på puben, det känns inte som rätt forum för den typen av låtar men tackar och bockar igen för de goda orden.

:)

Plinka:
Njutningsbart! Passar bra som så här enkel liveversion där snyggt fyller ut med din fina känsla i sången, men hade också varit spännande att få höra utvecklas i en studioversion, där kanske bas och trummor och körer kommer in och öser på mot slutet :D
Som sagt, välkommen hit!

Marruschkka:
Vilken skön feeling du har i din röst, gillar mycket :rolleyes:

Vill höra mer!

Tack för p.m oxå, blev glad :)

/Marre

Gurano:
Har lyssnat på denna nu några gånger. En fin känsla och trevlig röst.

Men ibland känns det som att för många ord ska sägas på för kort tid vilket gör att sången kan kännas forcerad på sina ställen.
Det gäller t.ex. fraserna: Everything I believed in and all I trust,
because everything I believe in, and all I touch och
I was down on my knees, down on my knees - but I will always get up
/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion