Forum > Demolåtar
Få lite mix feedback plz
Scar Fraction Studio:
--- Citat från: Altsax skrivet 17.05.2014, 22:09:37 ---Lite growl på det där och kanske en vacker skönsjungande dam i refrängen så har du en stor hit :)
Synd bara att det är en cover :(
Det är den här typen av musik du vill ha nyskrivna texter till? Lite growl, hard core thrash metal full fart death methal tjofräs :)
Evanescense stuk eller In Flames?
Du är grymt skicklig vid mixer och master bordet!
/Josef
--- Slut citat ---
Tack mannen :) finns en snutt uppe nu med sång på refrängen:)
Njae mitt egna där är mer akustiskt skön sång:)
zorrow:
Låter fantastiskt bra. Vilket lir och sången är ju grym. I min lyssning är cymbaler och crashar lite diskantiga vilket visar sig när jag höjer volymen ordentligt för då gör det lite ont i örat. Fast jag vet att jag är lite känslig för just detta så det kanske inte stör gemene man. Helproffsigt!
Scar Fraction Studio:
--- Citat från: zorrow skrivet 18.05.2014, 00:36:14 ---Låter fantastiskt bra. Vilket lir och sången är ju grym. I min lyssning är cymbaler och crashar lite diskantiga vilket visar sig när jag höjer volymen ordentligt för då gör det lite ont i örat. Fast jag vet att jag är lite känslig för just detta så det kanske inte stör gemene man. Helproffsigt!
--- Slut citat ---
Å tack så mkt, jag ska se över cymbalerna med, Just nu är det i stort sett en slask mix eller en början på mix för att se vad allt kommer luta åt, men ska se över cymbalerna :D
Markus Broberg:
Låter ju hur bra som helst i sin genre.
Grymt!
pxm:
Två bra och fina filer. :)
Jag känner inte till orginalet
men tycker detta är bra spelat, sjunget
och mixat...
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida