Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Cross the border
Marsall:
Nuså zorrow! Jag sa ju det nu är det ju mycket mera bett i sången ..Fan rock on" ini kaklet nu tycker jag! B) :)
Roffe H:
Inte heller min genre, men jag gillar det jag hör, bra lirat också! :)
/Roffe H
bjurte:
Först tänkte jag skriva att Överhänget kanske låg lite högt, men efter att lyssnat ett par gånger får jag nog medge att jag hade fel.. :o
Bra mix överlag men kanske att dom där delarna i sångversen med väldigt korta fraser blir lite väl torra !
Jag skulle nog prova med någon sorts 'dubbler/Stereowidener' där, nu blir det nästan onaturligt torrt.
Efter att tjöötat mig igenom låten ett antal ggr nu, så får jag medge att det är en riktigt bra Dänga dennahärninga. B)
zorrow:
Eddi - tack du bygger lite extra själförtroende där det mest behövs B)
Hogge - tack för lyssning och kommentar. Inget fel på tango!! :P Smak är en subjektiv grej :D
Marshall - Jajjamen! Dina och Astis goda råd funkade finfint. Jag tycker att det blev ballt med sångpålägget. Tack igen för tipset (och kaklet)!
Roffe - tack för vänlig kommentar och lyssning! :D
Bjurte - supertack igen för trummorna. Det blev ett rejält lyft! Dina öron är ju alltid korrekta och dina råd alltid värda att lyssna till. Den här gången, vad gäller sången, tänkte jag ändå försöka följa min egen vilja. Det är en del reverb på verssången redan nu, fast ganska lite. Jag vill ha just den sången rätt torr då det ger ett mer distinkt och ilsket intryck. Jag har testat att blöta ner den lite mer men tycker då att den tappar i kraft. Eller är jag helt ute och cyklar? :unsure:
Zakyath:
Bra drag! Trumsoundet föll mig inte riktigt i smaken, men är helt sålt på främst rytmguran. Påminner lite om något som Tim Sköld gjord soundmässigt (just den guran), fast det är bara en lös association och inget specifikt jag kan hänvisa till... hursomhelst, snyggt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida