Jag har inget problem med vasshet. Tycker det låter bra!
Bra, då får det vara nog med mupptrixande för den här gången.
Du har gjort en helt underbart bra dansbandslåt som "inte går att skilja från den äkta varan" 
Jag har något personligt problem dock med just dansbandsmusik och fixar inte att lyssna på hela låten utan få ångest
Jag får rannsaka mig själv där...
Det jag lyssnat på verkar vara verkligt välgjort men tycker samtidigt att det är någon form av missbruk av din sköna röst som bara blir kladdig och inställsam på något sätt, men det är ju så det ska vara med dansband, det ska sjungas med ledsna hundögon.
Man kan kanske sammanfatta det med, hemskt bra! 
Slutsats: Hemskt (och bra)

Jag har också nån form av allergi mot den här typen av musik, det är därför jag tror jag parodierar på den musiken, då jag gör sån här musik själv. Egentligen ligger en del dansbandsmusik ganska nära Country and Western och det är mer okej att gilla enligt en del...
Skönt slidespel! Hagström Viking. 
/Asti
Hagström Viking on my knee!

Låter nästan som en steelguitar, som jag vet du trakterar, på den här inspelningen. Nästa steg är att bättre hantera
stålet med vänsterhanden, i samarbete med vänsterfoten på wah-wah-pedalen och höger fot på volympedalen. På bilden nedanför syns min Aria Pro II TS-600-gitarr

Jag har lagt över den här till färdiga så får jag fortsätta inrikta mig på andra "nyare" låtar.
Tack för alla kommentarer och tips jag fått!