Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Eddi - Sick to the bone
Harmonica mike:
Jaha ja.. :D
Skön rockdänga detta,Eddi gör ett bra jobb här.Lite obehaglig basbotten i lurarna(även i monitorerna) från 79-120 på kr spelaren.
Kanon bra lirat as usual,men kolla upp basen på det angivna partiet..
I övrigt så är det bara att rocka vidare mot nya kommentarer.
Mike
MaxB:
Hör inte Eddis gastande så bra mellan 30 och 40 men sen blir det kanonskönt luftigt, där Eddi sjunger och i det partiet byggs gitarrer upp bra längre fram i hans sång.
Strålande colab!
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.05.2014, 07:59:36 ---Jaha ja.. :D
Skön rockdänga detta,Eddi gör ett bra jobb här.Lite obehaglig basbotten i lurarna(även i monitorerna) från 79-120 på kr spelaren.
Kanon bra lirat as usual,men kolla upp basen på det angivna partiet..
I övrigt så är det bara att rocka vidare mot nya kommentarer.
Mike
--- Slut citat ---
Jag förstår vilket parti du menar - ska kolla över basen där
--- Citat från: MaxB skrivet 07.05.2014, 12:13:11 ---Hör inte Eddis gastande så bra mellan 30 och 40 men sen blir det kanonskönt luftigt, där Eddi sjunger och i det partiet byggs gitarrer upp bra längre fram i hans sång.
Strålande colab!
--- Slut citat ---
Jag tror att partiet mellan 30-40 får var som det är men kul att resten funkar i dina öron
Tack båda för lyss å tyck
/G
Marsall:
Jorå grabbs gott arbete har ni på gång... Bra guror o go sång.. Men mellan 0114-0119..tycker jag det fattas en text rad eller ett brunsstön..känns som man måstw vänta på nedgångskompet"..Kanske liiite mindre eko på reffen om det går för min smak.. Men go dänga ändå .. :)
cykeln:
Väldigt snygg ljud på elguran!
Bra och för låten mycket passande sång av Eddi
i början var det dock lite grötigt och svårt att höra
Tycke att det är ett för basigt ljud som blir lite jobbigt vissa partier
annars också snyggt figur på basen
En cool låt ni fått till!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida