Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Eddi - Sick to the bone

<< < (6/6)

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 21.05.2014, 00:21:09 ---Om du inte fixar nåt mer med denna så vore det kul om du kunde slänga upp den som färdig tycker jag (som vill ha den på min sida oxå)

--- Slut citat ---
sagt och gjort
/G

Fuzzbub:
Nice låt!  Håller med om att det är snygga gitarrer och bra sång som passar.  Tycker dock att trummorna är för låga och tama (hö-hö) och den ovan omnämnda basen är lite enahanda (den som börjar runt 90 på spelaren).  Kanske trixa lite med oktaven där eller nåt? 
Anmärkningarna är f.ö. inte av grav karaktär utan detta är bra!    /Fuzz

Gurano:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 21.05.2014, 10:56:45 ---Nice låt!  Håller med om att det är snygga gitarrer och bra sång som passar.  Tycker dock att trummorna är för låga och tama (hö-hö) och den ovan omnämnda basen är lite enahanda (den som börjar runt 90 på spelaren).  Kanske trixa lite med oktaven där eller nåt? 
Anmärkningarna är f.ö. inte av grav karaktär utan detta är bra!    /Fuzz

--- Slut citat ---
Jo trummorna skulle nog kunna höjas ett snäpp
Personligen vill jag nog att basen ska tugga som den gör på det partiet - passar liksom mig :D

Tack för tankar
/G

Tokai:
Lite dålig struktur på det hela, mest bara ett jammande. Ge mig tydliga verser och refränger tack. Kan bli kanobra. Eq jämförde med Ian Dury, helt rätt, men där fanns en viss konstruktion ändå. Vers, refr. osv ja, ja väldigt så. Men ändå hårt grymt.
+ basliret. Toppen!

Gurano:

--- Citat från: Tokai skrivet 23.05.2014, 21:51:27 ---Lite dålig struktur på det hela, mest bara ett jammande. Ge mig tydliga verser och refränger tack. Kan bli kanobra. Eq jämförde med Ian Dury, helt rätt, men där fanns en viss konstruktion ändå. Vers, refr. osv ja, ja väldigt så. Men ändå hårt grymt.
+ basliret. Toppen!

--- Slut citat ---
Håller inte med om att strukturen skulle vara dålig - den passar i alla fall mig. Kul att du trots allt gillar den lite och att basliret funkar :D

Tack för tankar
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion