Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Eddi - Sick to the bone

<< < (4/6) > >>

Plinka:
Hur coolt som helst, Gurano o Eddi alltså, störtskönt collab med spännande text också!!
Riktigt snyggt med delayeffekterna, möjligen håller jag med Marsall om att de dock kunde sänkas aningen ändå, annars är både sång och gitarrer toppklass  :wub:

Eddi:

--- Citat från: Plinka skrivet 12.05.2014, 10:20:16 ---Hur coolt som helst, Gurano o Eddi alltså, störtskönt collab med spännande text också!!
Riktigt snyggt med delayeffekterna, möjligen håller jag med Marsall om att de dock kunde sänkas aningen ändå, annars är både sång och gitarrer toppklass  :wub:

--- Slut citat ---

Ja undrar hur det är med honom idag, faktiskt. Han var en duktig tennisspelare som matchade mot Björn Borg på sin tid.
Vad gäller effekterna på sången så kan Gurano inte göra nåt han fick dom färdigförpackade och jag kommer inte att ändra :lol:

equality:
Hör inget basknas. Eddi låter ibland som Ian Dury tycker jag  :D. Bra sång men gärna mindre dist åpå den. Ibland låter det som stavelserna inte riktigt sitter rätt. Annras härligt co-lab och drag i låten.

Gurano:
Tackar EQ. Ska fundera på mindre dist
/G

Eddi:

--- Citat från: Gurano skrivet 15.05.2014, 13:54:27 ---Tackar EQ. Ska fundera på mindre dist
/G

--- Slut citat ---
Aha hade du distat mitt sångspår det visste jag inte :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion