Forum > Färdiga produktioner
Asti - I ett senare liv (klar)
Asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.05.2014, 10:31:32 ---Skön låt Peter.
Spontant tycker jag att sången ligger ett litet litet snäpp för högt i mixen..Smakfråga,nja jag tycker inte det..Tror att låten växer lite till om musiken hörs tydligare då det är så snyggt lirat.Under solot exploderar(läs exponeras) allt och man hör tydligt hur bra mix och lir är - grymt snyggt.
Ned med sången ett snäpp i volym och låt mig digga en sväng till,gillade denna - lite som Hogge skrev: "den handlar om mig" :D
Mike
--- Slut citat ---
Roligt att du tycker låten är skön! :)
Ska lyssna lite mer och se om jag ska sänka sången något!
Tack för feedback!
/Asti
Roffe H:
Visst, kanonbra låt och text, gillar den skämtsamma tonen och tillräckligt seriöst för min del. Snygga gitarrer. Fila vidare tycker jag, grundidéen är toppen. B)
/Roffe H
Marsall:
Skön o behaglig från start till mål ..En sån där perfekt mixning inget sticker ut.. Vill du leka liiite fullitusan" så dra upp sliden lite under versen så blire lite som den där amerikanen kommer ej håg namn som vanligt (Hade nån video där han låg o gosa med nån fotomodell) . :wacko: .. Lustigt att jag minns det .. :unsure: :lol:
Eddi:
:D Varför skjuta upp till I morgon när man kan skjuta upp det till I övermorgon.
Skön låt och text, lever datorn på dödshoppet fortfarande?
Asti:
Roffe H - OK, du tycker det är tillräckligt seriöst! Då kanske jag inte behöver ändra texten.
Marsall - Skönt att du tycker mixen är OK! Vill inte att steelen ska störa sången för mycket...
Fotomodeller har nog en förmåga att fastna bättre i minnet än amerikanska namn. :rolleyes:
Eddi - Man kanske skulle söka jobb vid Esrange, där dom bara skjuter upp...? :unsure:
Ja, datorn kraschar titt som tätt. :wacko:
Tack för era kommentarer! Ska testa att höja nivån på steelen en aning!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida