Kontrollrummet

equality - Is there a heaven

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
LÅTNAMN: Is there a heaven
ARTIST/GRUPP: e
GENRE: soul eller blev det pannkaka?
LÅTLÄNGD: 3 min
KOMPOSITÖR: e
PRODUCENT: e
EV. MEDVERKANDE: nej
INSPELNINGSÅR: 2014
FORMAT: mp3


Vet jag har varit dålig på att svara både i mina och i andras trådar, måste skärpa mig. När jag nu bekänt det vill jag meddela att min musikdator överlevde!  :)
Alltid gillat motown, soulmusiken från 60-talet alltså. Fixade lite schysst blås (Chris Heinz) och ville försöka, kanske blev det mer åt dansbandshållet??? Ett första försök är detta - bare with me.  :unsure: Förstärkaremuleringen låter sk-t, jag vet, och trummor och sång är inte mina bästa vapen. Men kul ändå kanske? Är basen för plottrig? Gitarrfiguren för tjatig? M a o: är jag helt fel ute?

Is there a heaven for a lonely soul
I got to know now before I get too old
It's not that good being all alone
too many a day driven all by its own

Here comes the morning here comes the night
Why  I told myself to stay here and fight
I don't   know

I've been to many places all around this earth
There's  always been some faces made it all worth
waiting for some friendship
waiting for some love
waiting for some guideance from high above

Here comes...

My heart is pounding
When times get rough
The angel is sounding
I wasn't that tough
The body is aching
Into the bones
Seems like I am moving to that definite zone

Here comes...



2016-03-25:
Två år gammal låt som jag inte lyssnat på sedan dess tror jag. Lät ju alldeles ofärdig. Med lite nytt råg i ryggen och svår KR-abstinens dristar jag mig till att lägga upp en ny version. Den vingliga sången fick vara kvar men lade om brasset och adderade en Hammond och trumsticks-fix och utifrån comments här ändrade jag kjudet på guran. Kanske ligger orgelsolona lite "utanpå" eller passar de in är bl a de frågor jag ställer mig. 

2016-03-26: Tror mig hittat problemet med "filten" som Marsall skriver om. Låg ett lowpassfilter över sången. Släppte på den och lade om basen och håller tummarna.  :rolleyes:
« Senast ändrad: 26.03.2016, 13:20:24 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Henric

God morgon!

Måste säga att jag gillar det jag hör, låt och text är bra, git och bas ljud likaså! Blåssektionen däremot känns som att dom ber om ursäkt för att dom finns....för svagt....måste vara mera övertygande....jag tror att jag hade spelat mer långa toner, typ rena treklanger med kvint, grundton och ters på topp ( i C-dur g,c,e) och försökt att jobba med crescendo för att få mer dynamik.

Trummorna tänkte jag inte så mycket på så det var säkert bra!

Med vänlig hälsning Henric
Ljud är något som uppstår i samma stund som det skapas!


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Bra låt på g här Micke,jag gillar det också.

Jag tycker virveln slår lite för många slag på det som är vers,på reffen låter det bättre med alla slag/markeringar.Men på versen bör du sovra en del i slageuroforin :)

Gitarren kan minska lite delay,kanske renare också..Mera smak fråga det sista.
På sista takterna där gitarren å basen går själv,rysar feeling..Så du har verkligen nåt läckert på G här tycker jag.Sovra lite i trummorna som första åtg.

Blåset tänkte jag inte på,fastnade i trummorna..

Soul on mate

Mike



Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Skönt sound på den här. Blåset får du nog bearbeta en hel del. Lyssna hur de gjorde och försök att översätta det till dig låt. Känns inte som de ska spela där de spelar nu eller med den rytmik de har nu. Virveln hör jag också för ofta.

Och som vanligt är dina underfundiga gitarrslingor läckra, inget undantag här. Gitarren är skön med det här soundet och den är en sån där man minns, tycker är skön och vill återkomma till, för att höra igen. Det är bra. Detsamma gäller sången, den bär ditt signum, med stolthet. Gillar rösten alltså!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Jättefin låt! Gitarrtemat är kanon och jag gillar även gitarrsoundet!
Tycker som övriga att i versen kunde du ha "halvtakt", alltså bara baktaktsslaget på virveln.
Vid "I've been too many places" tycker jag blåset kunde smyga in med långa toner i bakgrunden,
för att sedan i refrängen bli mer aktiva och lite starkare. Trummorna kunde nog också vara lite
mer aktiva i refrängen med ev lite crashar och fills...
Gillar basen och du sjunger snyggt och passande till låten.
Får lite vibbar av Robbie Robertson från The Band.
Som vanligt har du en klar, fin ljudbild.
Kul för dig och oss att datorn klarade sig!  :)
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Oj ff vilken bra låt!
Den jag tänker på (förutom dej) är Ron Sexsmith, som ibland får till de där ljuvliga melodierna
Versen är helbra och när refrängen kommer hissnar man av den sväng den tar!

Snygg gitarr men kanske lite för mycket dist
Basen bra
Din röst passar perfekt
Blåset .. hmm kan behöva utvecklas en del
Kanske börja i sticket och bre på lite mer succesivt

Glad att putern håller ihop så man fick höra denna pärla!
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Oj så många fina råd och tips du fått, lämnar detta därhän och konstaterar att du är på G,  kommer att bli en kanonlåt om du filar lite till. Gillar gitarren och sången.  B)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Tusen tack för värdefulla råd till grabbarna som kan denna genre på sina fem fingrar.  :wub: Återkommer med bättre svar så snart deklaration mm är färdig!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Denna blir helt strålande när allt är klart
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Guran o sången smälter ihop finfint!! Trummorna skulle nog kört lite rakare takt för mer beat"o lättare för att lägga basen mer taktfast ..Keep going"..  :)


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Många bra tips du fått
Jag tycker den e riktigt hot
många smällar virveln får
ge den vad den tål

Alltså lite färre slag gillar gitarrljud och bas - skön låt. :)
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Lazarus

  • Gäst
Tycker trummorna är bra. Alltså inte alls för mycket virvelslag. Däremot lite mer distinkt och "fläsk" i trummorna hade varit kalas.

Mvh
Lazarus


Utloggad Altsax

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 818
  • Musiken är lycka :-)
    • Visa profil
    • Spellista youtube
den kan bli en hit
det är andra halvan som behöver lite jobb

Borde det inte komma in en (eller tre) körtjejjer på slutet, som hjälper till när det ska tryckas hårt på tonerna?
Blir det lättare för dig att hamna rätt :)


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Tack snälla för välvilliga comments! Återkommer.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Tusen tack för värdefulla råd till grabbarna som kan denna genre på sina fem fingrar.  :wub: Återkommer med bättre svar så snart deklaration mm är färdig!
Tycker du ska ta upp mer under Allmänna avdrag!  ;)
« Senast ändrad: 06.05.2014, 17:17:07 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Gillar alltid viben i låtarna dina.

Tror den finns i oss själva. :)


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Gillar inte disten på gurorna. Rena ska dom vara i soul. Och för mycket reverb
Trummorna är helt rätt, enligt soulestestiken! Det ska va tak, tak, tak, tak, samtidigt som baskaggen jobbar i synkoper. (Gör den det här?)
Känner igen melodin, men fa van spelar ingen roll egentligen.
Dra ner på sången lite, upp med blåset och lite längre toner. Nu låter det lite som  Bert Bacharach, inget fel med de egentligen, men det är inte soul.

Har inte läst vad andra skrivit, ska bli intressant att jämföra

Kul att du fortsätter ge oss din personlig musik. Bra att du vågar testa musik som du gillar men ännu inte behärskar. Bra att du har det modet och styrkan att visa upp dina brister!


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Otroligt bra! Mindre dist på guran och den blir mums  :wub:
Sången är super!!
Plinkar på en låt...


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Skönt att lyssna på! Kan du leverera det här till Roffe i tonarten B (pitcha med något verktyg) kanske han kan (och vill) leverera blås från sitt håll (som du sen får pitcha tillbaka till din tonart). Det skulle kunna bli ett bra tillskott till den här låten.

Hörde nu att nånting pumpar, som om det är för mycket kompressor, men det kan vara laptopens simpla högtalare som spelar spratt...
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Den här diggar jag !!!!  :wub:
Härligt giatarrspel och sound, suverän sång....
Trummorna och bas gör ett bra jobb och synthen som kommer
in passar klockrent.....
Ett mycket bra jobb, equality !!!


mvh
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Bättre sent än aldrig...

God morgon!

Måste säga att jag gillar det jag hör, låt och text är bra, git och bas ljud likaså! Blåssektionen däremot känns som att dom ber om ursäkt för att dom finns....för svagt....måste vara mera övertygande....jag tror att jag hade spelat mer långa toner, typ rena treklanger med kvint, grundton och ters på topp ( i C-dur g,c,e) och försökt att jobba med crescendo för att få mer dynamik.

Trummorna tänkte jag inte så mycket på så det var säkert bra!

Med vänlig hälsning Henric

Tusen tack Henric. Du har helt rätt betr blåset. Det är för svagt. Skall se över detta och kolla in ditt tips med kvinten på topp.


Bra låt på g här Micke,jag gillar det också.

Jag tycker virveln slår lite för många slag på det som är vers,på reffen låter det bättre med alla slag/markeringar.Men på versen bör du sovra en del i slageuroforin :)

Gitarren kan minska lite delay,kanske renare också..Mera smak fråga det sista.
På sista takterna där gitarren å basen går själv,rysar feeling..Så du har verkligen nåt läckert på G här tycker jag.Sovra lite i trummorna som första åtg.

Blåset tänkte jag inte på,fastnade i trummorna..

Soul on mate

Mike



Bra tips där igen! Tänkte jag också skulle kolla in ver 2 av en trumplugg men inte EZD utan AD som nu har en ny, tydligen mer lättarbetad verre ute. Gitarren skall ses över också. Spatsiba Michail!  ;) :)

Skönt sound på den här. Blåset får du nog bearbeta en hel del. Lyssna hur de gjorde och försök att översätta det till dig låt. Känns inte som de ska spela där de spelar nu eller med den rytmik de har nu. Virveln hör jag också för ofta.

Och som vanligt är dina underfundiga gitarrslingor läckra, inget undantag här. Gitarren är skön med det här soundet och den är en sån där man minns, tycker är skön och vill återkomma till, för att höra igen. Det är bra. Detsamma gäller sången, den bär ditt signum, med stolthet. Gillar rösten alltså!

Sothside Johnny and the Ashbury Jokes lyssnade jag mycket på förr och de hade mycket brass i sina låtar. Vill låta som dom juh!  :o :D Vad kul att du gillar rösten!  :rolleyes: :) Ska kolla över brassarret här. Kändes rätt att de skulle in a la känt call-response-manér. Tack så jättemycket!

The Band är ju idoler här sedan hedenhös. Mycket bra och intressanta tips ang arret som jag självklart tar med mig. Tack så jättemycket för dessa och kul att du gillar själva låten!

Oj ff vilken bra låt!
Den jag tänker på (förutom dej) är Ron Sexsmith, som ibland får till de där ljuvliga melodierna
Versen är helbra och när refrängen kommer hissnar man av den sväng den tar!

Snygg gitarr men kanske lite för mycket dist
Basen bra
Din röst passar perfekt
Blåset .. hmm kan behöva utvecklas en del
Kanske börja i sticket och bre på lite mer succesivt

Glad att putern håller ihop så man fick höra denna pärla!


Sexsmeden gillar jag också. Lite Ray Davis över hans stuk. Kul att det funkar och blåset ja igen. Tebax till arbetsbänken, absolut! Thnx bro!

Oj så många fina råd och tips du fått, lämnar detta därhän och konstaterar att du är på G,  kommer att bli en kanonlåt om du filar lite till. Gillar gitarren och sången.  B)
/Roffe H

Kul Roffe! Tack! Ja, guldforum detta här. Får återkomma till dig om jag kör fast i blåsarret?

Denna blir helt strålande när allt är klart
/G

Tack Gurano för råg i ryggen som man sa när det begav sig!

Guran o sången smälter ihop finfint!! Trummorna skulle nog kört lite rakare takt för mer beat"o lättare för att lägga basen mer taktfast ..Keep going"..  :)

Har lite dåligt samvete att jag inte fixat med våra co-labs...  :( Jag har dom på arbetslistan också. Kul att du ville lyssna och komma med bra synpunkter som jag tar med mig. Thnx!

Många bra tips du fått
Jag tycker den e riktigt hot
många smällar virveln får
ge den vad den tål

Alltså lite färre slag gillar gitarrljud och bas - skön låt. :)

Svar på vers också minsann!  :D KR-konsensus om trummorna verkar det som. Ja, ja snabb skiss för att prångla ut själva idén blevre... Tack för respons Eddi!

Tusen tack för värdefulla råd till grabbarna som kan denna genre på sina fem fingrar.  :wub: Återkommer med bättre svar så snart deklaration mm är färdig!
Tycker du ska ta upp mer under Allmänna avdrag!  ;)

Tack för tips igen! :D Drog av för resor till och från datorreparatören. Kanske går igenom?  :P

Gillar alltid viben i låtarna dina.

Tror den finns i oss själva. :)


Dito 1:up, dito!  :wub:

Tycker trummorna är bra. Alltså inte alls för mycket virvelslag. Däremot lite mer distinkt och "fläsk" i trummorna hade varit kalas.

Mvh
Lazarus

Gott att höra från en riktig trummis. Absolut och mer varierat lir skulle väl förbättra ytterligare? Tack Lazarus!

den kan bli en hit
det är andra halvan som behöver lite jobb

Borde det inte komma in en (eller tre) körtjejjer på slutet, som hjälper till när det ska tryckas hårt på tonerna?
Blir det lättare för dig att hamna rätt :)

Håller med om körtjejer men jag har inga samplade. Skämt åsido. Borde kunna fråga några. Kan absolut stödja min sång som svajar en del. Tack för bra tips där igen!

Gillar inte disten på gurorna. Rena ska dom vara i soul. Och för mycket reverb
Trummorna är helt rätt, enligt soulestestiken! Det ska va tak, tak, tak, tak, samtidigt som baskaggen jobbar i synkoper. (Gör den det här?)
Känner igen melodin, men fa van spelar ingen roll egentligen.
Dra ner på sången lite, upp med blåset och lite längre toner. Nu låter det lite som  Bert Bacharach, inget fel med de egentligen, men det är inte soul.

Har inte läst vad andra skrivit, ska bli intressant att jämföra

Kul att du fortsätter ge oss din personlig musik. Bra att du vågar testa musik som du gillar men ännu inte behärskar. Bra att du har det modet och styrkan att visa upp dina brister!

Guradist, visst inte! Ingen aning om baskaggen men skall kolla. Ganska "allmän" melodi, helt säkert. Tycker alltid själv att jag hört melodin förut när jag knåpar med nåt. Nej Bacharach är inte soul, gillar en del han har gjort men lite för smörigt i mina öron. Bra synpunkter Tokai och visst försöker jag tänja gränserna, i a f mina egna. Tack för initierade synpunkter som alltid!

Otroligt bra! Mindre dist på guran och den blir mums  :wub:
Sången är super!!

F-n vad glad jag blev för den kommentaren! Tusen tack Plinka!  :wub:

Skönt att lyssna på! Kan du leverera det här till Roffe i tonarten B (pitcha med något verktyg) kanske han kan (och vill) leverera blås från sitt håll (som du sen får pitcha tillbaka till din tonart). Det skulle kunna bli ett bra tillskott till den här låten.

Hörde nu att nånting pumpar, som om det är för mycket kompressor, men det kan vara laptopens simpla högtalare som spelar spratt...

Roffes eller Josefs sax, eller bådas vore stenkul! Vill testa mig fram lite för att se hur långt jag kommer med Chris Heins nyinköpta samplingar också. Finns en kompressor på sången, kan det vara den? Själv har jag inte uppmärksammat detta. Tack för återhörning Max!

Den här diggar jag !!!!  :wub:
Härligt giatarrspel och sound, suverän sång....
Trummorna och bas gör ett bra jobb och synthen som kommer
in passar klockrent.....
Ett mycket bra jobb, equality !!!


mvh

Vad roligt att du gillar't!  :wub: Stort tack Johan och till alla som lyssnat!

Drar denna i längbänk igen när hektiska maj har lugnat ner sig något och plågar forumet med önskningar om feedback, feedback, feedback, feedback, feedback, feedback,  feedback... 






   
« Senast ändrad: 15.05.2014, 00:55:55 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Markus Broberg

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 001
  • Kommenterar bara på det som jag gillar.
    • Visa profil
    • Mörka Skogen
HA! :wub:

Det här är ju skitbra. Älskar guran och upplägget. Liksom andra, gillar jag inte heller trumpeten i dess nuvarande form.
Har lite problem med att ta till mig uttalet på "Good". <Jag vill inte höra "GUDD":P

Skitbra!
Mina mixkunskaper är begränsade: Kommenterar bara på det jag gillar.

Jag lyssnar däremot på nästan allt:)


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Skit skönt halvsprucket sound, ändra inte !!
Lite Van Morrison över låten , mycket skönt, fast det däringa mässinget låter bara plast.. :D
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Zakyath

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 48
    • Visa profil
Bra låt :) Håller dock med om kritiken angående gitarrsoundet. Lite renare och torrare hade varit fint.


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Kanonlåt och fantastisk sång. I min lyssning har sången lite för mycket höga frekvenser och blir lite påträngande. Kanske minska lite på de höga frekvenserna och möjligen sänka en halv db?


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Har du lagt på kolkornsmiksbrummet med flit eller kom det med guradisten?
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Grymt gitarrspel, som vanligt... Du har sån känsla...
GRYM sång verkligen.. Fattar inte vad Du snackar om där... Såhär bra har Du aldrig låtit tidigare.. Världsklass... Really!!!
Skitskön låt också... Jag gillar rubbet.. Trummor, trumpet.. Ja, allt... Men visst, kan Harmonica-Mike ha en poäng i antalet virvelslag, men i övrigt... fem plus...
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Riktigt skön låt och suveränt manövrerande av intrument och sång!  Ang. trummor så tycker jag att det funkar med såhär lite laidback virvel men om du ska fläska på virveln är det nog baktakt som gäller.  Bra jobb!   /Fuzz
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Lazarus

  • Gäst
Jag har lyssnat några mer gånger på den här och jag måste säga det, en riktigt härlig låt är det. Jag skulle inte ha något emot att lägga ett trumspår på den.  ;)

Varför inte lägga ett "normalt" trumkomp på verserna (med virveln på 2:an och 4:an) och sedan köra på med virveln på refrängerna (1:an, 2:an, 3:an (4:an)) ?

Med vänlig hälsning
Lazarus


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
jag sa tidigt i tråden att denna blir strålande när den är klar - nu är den strålande :D

Ja kanske lite vass sång i mina lurar bara
/G
« Senast ändrad: 27.05.2014, 20:11:43 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
Verkligen kalasfeel...bra vers och en outstanding refräng :))
Blåset vill jag ha äkta ;) sakta insmygande i kadenserna ;) Bra låt ...

Allt gott k
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Just bara en liten strax innan helg bump för att inte låten skall dö forum döden,denna vill vi höra klar..

JOBBA MIKEY!  :)

Mike


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Bedrövligt att inte ha svarat på en massa kommentarer om denna. Ber om ursäkt!
Den två år gamla låten har nu redigerats. Mer förklaring i trådknoppen.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Allt är egentligen bra! Men extra bra är refrängerna - och de är definitivt värda en komplett låt med arr och bra mix!

(tam tam tam) vi väntar eq!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Skön låt som kan bli ännu skönare  :) Nu är det en liiten filt över det hela (kan va en filt i mina öron mä"  :) )...Lite mer lyster o crisp skulle göra underr med den ..Hör finfin sång o lir ..upp med crispet EQ.. B)