Forum > Demolåtar
equality - Is there a heaven
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 26.03.2016, 20:22:20 ---Tackar särskilt Max! Om det inte är några allvarliga brister släpper jag nog denna nu. Du är duktig på att köra. Vill du skall du veta att någon blir tacksam! :-)
--- Slut citat ---
Tack för visat förtroende!
De blir inte av för mig!
Roffe H:
Länge sedan jag lyssnade på denna :lol: kommer inte ihåg hur sången lät då (tyckte nog den var bra), låter ok nu, ..hör ingen filt i alla fall, tror att Max tips om blåset skulle fungera...prova det. :) Jag brukar alltid lägga aningen reverb på blåssektioner och panorera ut dem.
/Roffe H
Plinka:
Snyggt med orgeln och blåset på denna, ger lite extra feeling till en redan skön låt. Vad jag kan höra är mixen bra, men sitter bara med lurar så vet inte exakt... Jag gillar låten i alla fall! :D
Och din sång, ja liite vinglig kanske men där finns en härlig nerv och äkthet, det gillar jag!
Kornstad:
Gillar gitarrtemat och basen väldigt mycket och hade även kunnat tänka mig en mer avskalad variant som bygger än mer på bara dessa.
Men tycker du fått till en bra mix och för en som är helt värdelös på blås så tycker jag det låter bra, om än lite lågt kanske.
Gillar din röst men du låter lite osäker på hur du skall sjunga bitvis och låten tycker jag är såpass bra att den förtjänar en omsjungning, framför allt i början av låten.
Jag vet ju att du sjunger stadigare i vanliga fall. :)
stajo:
jättemysig låt :). Tycker mixen är luftig och klar som i klart väder... låter kanon helt enkelt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida