Forum > Demolåtar
Cykeln - Something´s Broken (Mix4 21/6)
Tokai:
Stråkarna är sköna när dom kommer in ibland. Får lite los Beatles känsla där. Är verkligen imponerad av hur du kan uttrycka dig på olika sätt i musik: irländskt ena dan, mobilmusik liksom på en höft tidigare, och nu indie (tycker jag att det är) Storartat!
Visst känns det som en lekstuga, men det är gjort med tanke och finess! (och nu får du inte missa mitt svar ;))
pxm:
Verkligen egen och,,,BRA !!!! :wub:
Den här diggar jag....Kan vara bland det
bästa jag hört från dig.... :)
Riktigt bra, Cyklen, riktigt bra !!!!
Tycker definitivt att du skall göra klart den här...
mvh
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 02.05.2014, 22:01:37 ---Jättebra! Du verkar haft en kul lekstuga i studion. Väldigt smarta ljudval ger ett fyrverkeri mitt i prick. Talking Heads nämnde Max och jag får såna vibbar också. Jag får hyra dig som producent va?
--- Slut citat ---
Vad kul att du gillar!
Ehh .. vad gör en producent?
--- Citat från: Tokai skrivet 02.05.2014, 22:56:36 ---Stråkarna är sköna när dom kommer in ibland. Får lite los Beatles känsla där. Är verkligen imponerad av hur du kan uttrycka dig på olika sätt i musik: irländskt ena dan, mobilmusik liksom på en höft tidigare, och nu indie (tycker jag att det är) Storartat!
Visst känns det som en lekstuga, men det är gjort med tanke och finess! (och nu får du inte missa mitt svar ;))
--- Slut citat ---
Tack som f-n !
Skönt att höra för ibland blir jag lite skitsig över att jag ger mig in i så olika stilar och uttryck - men jag försöker bara tolka texten i musik
Indie - tack för det! Visste inte vad jag skulle stoppa in det under
Beatles flux fiddles yes
.... hjälp nu blir jag orolig .. har jag missat ditt svar ... får kolla runt .. ursäkta på förhand!!
--- Citat från: pxm skrivet 03.05.2014, 01:21:13 ---Verkligen egen och,,,BRA !!!! :wub:
Den här diggar jag....Kan vara bland det
bästa jag hört från dig.... :)
Riktigt bra, Cyklen, riktigt bra !!!!
Tycker definitivt att du skall göra klart den här...
mvh
--- Slut citat ---
Tack - vad kul att höra!!
ok jag ska väl göra klart den då! :)
Asti:
Wow! Helfräckt arr till en lagom flummig och spännande låt!
Men jag skulle vilja ha sången också lite sprucken eller distad,
nu är den en aning för ren och "snäll" i mitt tycke...
Härligt!
/Asti
cykeln:
--- Citat från: Asti skrivet 03.05.2014, 14:20:42 ---Wow! Helfräckt arr till en lagom flummig och spännande låt!
Men jag skulle vilja ha sången också lite sprucken eller distad,
nu är den en aning för ren och "snäll" i mitt tycke...
Härligt!
/Asti
--- Slut citat ---
TAck! Kul att du gillar!
La lite dist och en del annat på sången
-----------
Ny version - nu hela låten med lite mer (o)ljud samt lite mix trix och såntdär
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida