Forum > Demolåtar

Harmonica mike - Human rules

<< < (5/8) > >>

Asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.06.2014, 07:17:09 ---Peter:
Du är en klippa,stort tack för kommentaren.Ja guran ligger lite högt än,kikar på det..
På denna hade jag tänkt låna in en gitarrist från bekantskapskretsen.Men jag tycker det är kul att försöka själv,även om det gör ont i mina stela fingrar.Så extra kul att wava solot satt.Skall se vad jag kan göra på första solot,jag kan ju köra mer sparsam wava där också eller nåt..
Mollsticket,jag hade ett rock parti först som svängde grymt,men det sabbade feelingen totalt..Så jag tänkte om,kul att det funkar.
Bra idé,återupprepning av texten - det köper jag direkt.Texter tar mer och mer tid i anspråk,om det skall bli bra..

Mike

--- Slut citat ---
Men du fixar säkert första solopartiet själv, du satte ju wahwah-delen... annars kör lite wahwah där också ja!
Tar ofta själv till återupprepning av texten om jag har svårt att komma vidare.  :)

Roffe H:
Sången och stämman och gitarrsticket är kanon.  :)
/Roffe H

Marsall:
Vart fin fint.. Kom bara pånen pryl i låten som kan höjja lite vore en liten galen trall över nån av solopartierna.. typ en kör eller ensamvarg som trallar till lite..bopo papa do...eller nåt valfritt såklart :D  Det va bara en ide som poppa pappa upp ..gott ändå den bara slank ur mun..

pxm:
herrejösses va bra den här är asså !!!!  :wub:

mvh

Harmonica mike:
Peter:
Thanx man för återkoppling..

Roffe:
Thanx man.

Marsall:
Thanx man.Jag har varit inne på det du tänker på men inte testat,kan vara en bra idé så jag provar..

Johan:
Oj,tack Johan den kommentaren blev jag extra glad över  :wub:

################

Tack för kommentarerna boys de värmer gott.Mixen verkar ju nästan sitta då,lite text/sång/gura justering kvar sedan så får denna gå till historien.Nya låtar pockar på uppmärksamhet..
hå hå ja ja :D

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion