Kul att vakna upp till lite kommentarer

Eddi:
Ja,kanske måste testa max tipset om tremolofria guror..Ni är ju två nu,antitremoloanhängare

Solot,ja det tappar kanske lite fart där mot slutet,men inga sura toner väl.Visste inte vart jag skulle gå,det tar ett tag att lära sig hur det kommer att låta innan man trycker ned tonen typ..Om 3 år så

För två veckor sedan såg jag en lika lång hals som det är på stratakopian - det var när en svan flög förbi stugan.
Lejer kanske bort solodelen om jag inte hittar hem där på den långa halsen..Stick kommer,kanske nånting med E,B9nånting,C#m(nånting),Asus(moll nånting 6-7-11 plus minus 13 tjofräsare),D9nånting..trevlig väg tillbaka till A låter det som - Kanske för konstruerat vad vet jag.Nånting betyder att jag inte vet vad färgningarna heter,spelar bara det jag tycker låter rätt.Passar det i låten,inte en susning..Spelade lite elgura nu på morgonen.E och b7 tremolodraget alá Max förslag är enkelt och en bra brytare utan att gå krånglighetsvägen också då jag skall upp till A där låten tuffar på..Sedan kan jag alltid koppla på gitarrguden så löser det sig,men roligare att klura själv,det utvecklar tänket i låtskriveriet.
Johan:
Jo jag har sett stärkarna i C7,inte hunnit kolla på dom däremot så noga..Skall göra det..Färdiga presets går snabbt och det låter rätt bra,minsta motståndets lag typ

##############
Tack för kommentarerna boys.