Oj boys,det rasslar på här ..Riktigt kul

Eddi:
Ja någon elgura har jag aldrig haft,en sliten Ibanez acke(avbruten och provisoriskt limmad hals) å en nylonare har varit allt i guraväg.Jo flinkheten har liiite att önska,skall lira på den i sommar hade jag tänkt så får vi se till hösten hur det gick.Låten,ja en sån där test när man skall prova nåt nytt - kul att flera verkar gilla den,får göra nåt åt den här då tiden räcker till.
G:
Thanx man

Max:
Tack Max,jag kan ju alltid lämna över sololiret till nån flinkare kille om jag rasslar ihop en låt av detta

91:an:
Groove agent,Cubase sju:s plugg,står för trummorna..Kul att du gillade det,värmer gott i ett kylslaget Norrbotten.
Staffan:
Thanx man,detta är nog mer en korea eller en taiwan kopia på en fender.Det står några krumelurer där på huvudet..En mycket kompetent gurapolare har testat och godkänt gitarren,inget fel på den.Den stämmer på banden,lättspelad osv..
Kul att du gillade alstret,skall se om jag kan klura ut nåt till denna..
Marsall:
Thanx man,ja denna gitarr är nog ingen dyrgrip utan mera lowbudget..Men den funkar fint.
Kul att du gillade alstret,bara en test av ljudet på guran men då flera gillar så kan det ju kanske bli en fortsättning ja

Biken:
Thanx man.Donar vidare med låten då andan faller på..Testat lite live med band och brinner lite mer för det igen..Tight rock/soul tryck å lite yl å munspel från mig på det så svänger det så in i norden

Eq,Micke:
Thanx man..Santana,ja han minns man från då man var ung,vilken lirare..Dit har jag lång bit

Köpt en liten batteridriven stärkare så jag kan träna ute i strömlöst land,stugan,i sommar..Fingrarna värker och är krokiga av tungt betongarbete så mycket mer än halvrena ackord lär det inte bli,lillfingret vill inte vara med i matchen.Fast kul är det att lira på den

extra roligt att du gillar låten som bara var en test av guran.
Max igen:
Jag ska försöka arbeta in ett stick/reff sedan så kan ju nån som gillar låten lira in ett solo på elgura så blir det ju komplett

Tonart C#moll - munspel till det - jag har inga.Iofs,kan ju göra en "dansbandare" och dra upp rasket ett halvsteg..mitt i nånstans så får jag träff med nåt av mina spel.
##################
Det var väl alla då hoppas jag.Mången tack för kommentarerna,får jag tid så lirar jag lite till på denna.
Nu måste jag lyssna runt lite på er också..
Mike