Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - En gång var vi älskande
Gurano:
Plinka la sång på min lilla låtidé.
Vi tar gärna emot tips
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/En_gang_var_vi_alskande.mp3[/mp3]
pxm:
Skön låt, bra insatser på alla instrument och Plinka gör bra ifrån sig.....
Jag gillar den :wub:...
Skulle jag mixat hade jag dragit ned på rummet litet, men den fungerar som den är nu..
Det är en smaksak.....
mvh
Plinka:
--- Citat från: pxm skrivet 23.04.2014, 01:48:58 ---Skön låt, bra insatser på alla instrument och Plinka gör bra ifrån sig.....
Jag gillar den :wub:...
Skulle jag mixat hade jag dragit ned på rummet litet, men den fungerar som den är nu..
Det är en smaksak.....
mvh
--- Slut citat ---
Tack pxm!!
Själv tycker jag det var en läcker mixidé från Gurano med det större svävande reverbet på insticksrösten!!(som ev kan sänkas pyttelite??)
Tycker gurorna briljerar :wub:
(om någon undrar över texten, så var jag inte riktigt medveten om att den var så tung förrän Gurano upplyste mig om det :P ja man har ju ett stort arkiv av 40 års livskriser att plocka av, så för mig var det liksom vardagsmat :) )
cykeln:
Snyggt och fräsande gitarrer
Men jag skulle vilja ha mindre gitarrer under sången eller på något sätt gröpa ur mer så att sången får mer utrymme
Nu måste den tävla mot alla instrument och blir lite svår att höra
Låt gärna alla instrument kliva fram på de partier där det inte är sång, kanske någon elak sologura skulle sticka ut och glimra under "en gång var vi älskande"
Roffe H:
Verkligen "fräsigt", fin sång och smakfullt lir. B)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida