Forum > Demolåtar
Gränsfejd - Brandskatt
JRole:
Utöver det som redan är nämnt så är det väl inte så mycket att anmärka på. Kanske vidga stereobilden något, och jag skulle tro att mixen skulle må bra av att försöka separera basen och lägga den under kaggen faktiskt. Kanske till och med duplicera den och lägga en ovanför och en under, det är något jag skulle ha gjort i alla fall!
Intressant låt! Jag ska ge den några lyssningar till & se om jag kan komma på något mer.
cykeln:
En upppiffad hårdrockande Nordman
Snygg produktion
välspelade gitarrer
Kulsprutetrumman blir lite jobbig (för en gammal man)
Sången ligger helt till vänster i min lyssning - skulle vilja ha in den i centrum - kanske något ansträngt röstläge?
även huvudguran tycker jag skulle kunna flyttas in lite
equality:
Håller med cykeln jag...
Nordman med hårdrocksvarning.
Kulsprutan säkert ett modernt och välfunnet grepp men som även en hörapparatsmässig gubbe som jag har lit svårt för.
Annars är ju prodden på topp som alltid när det gäller dina alster. Rösten funkar också bra tycka jag.
Gurano:
Denna typ av storvulenhet (nordrock??) i låten är inte riktigt min melodi. Nordman har nämnts och jag kan hålla med.
Kompetent gjort både instrumentalt och mixmässigt - tycker dock inte om hur sången ligger i mixen.
/G
Tokai:
Håller med ovanstående.
Sångaren låter lite skitnödig, inte så konstigt, det handlar väl om krig nångång på medeltiden. Visby?
Annars bra gjort vad gäller instrument, något tjatiga trumvirvlar kanske.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida