Skön närvarosång o crisp
...behöver vässa gurorna lite så stinger dom lite mer i beatet ..nu är dom dova o ligger i rummet bredvid.. annars skön låt! Rock on"
Inte lika crispigt som i Nothing I can do men det är ju lite mer komp i den här om man säger så

Håller med om gurorna bägge två tycker jag ska upp lite. Tack för tyck Marsall

Rosannatrummor kan ju aldrig vara fel. Grymt lirat!
Tycker att ni kan jobba lite mer på sången. Så det "limmar" bättre och surar mindre. Både lead och kör. Går kanske några tonsteg för lågt för Eddi egentligen för att vara riktigt bekväm?
Kopierad sång på Eddi i refrängen? Hör säkert till och är genomtänkt i mina öron låter det lite som en "tupp i halsen" på "in the dark".
Bra, bra låt! Gör klar! 
Rosanna var helt klart vår ledstjärna med detta, har det gjorts någon sådan här låt sedan 1982 kan man undra, nu finns det en i alla fall. Ska kolla efter tupp i halsen men det var nog bara att jag ville hålla tonen kort, lite för kort kanske. Kul att du gillar låten. Tack för tyck Wernis

Edit: Kollat efter tuppar men hör varken tuppar, hönor eller ägg ett jäkligt kort dark bara men k:et går fram och visst ligger låten på nedre delen av rösten men nån fler ton finns att ge under det så njä sången leaden ska vara ok.Om inte grabbarna grabbs säger nåt annat förstås

"What if" på andra versen är jag lite sen med men det fixar Lazarus
« Senast ändrad: 22.04.2014, 02:21:35 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se