Kontrollrummet

1up-Super Timor!

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Enjoy ladies and gentlemen :)

Myggor är en riktig landsplåga,
men gör dig själv en tjänst,
döde dem inte med händerna eller ett elektriskt tennisracket
utan använd Super Timor (TM)

Ja, nu kan vi glömma att va utomhus mer för nu är dom små djävlarna här (Super Timor)
dödar du en så kommer ju bara fler och nu sjunker Sverige ner i misär (Super Timor)

Innan dom känner lukten är dom redan döda (Super Timor)
slå inte myggor med händerna
Är nummer ett!

Och här: är originalet:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1874325815885266421

Kram


Utloggad Roboseal

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 130
  • Roboseal
    • Visa profil
Ohhhhhh....det är ju bara så coolt!  :D  :wub:

Jag har funderat på att göra en samplingscover på denna (den franska versionen) sedan jag först såg den, vilket var flera år sedan.
Jag har den som mp3 , jag skulle vilja ha bort klappningarna men har inte lyckats så bra.
Den ligger fortfarande på min "att göra" lista, men så j*vla häftigt att du fixat till en svensk version!

cred till dig 1up!
www.uppladdat.se/roboseal
www.primestudios.se


Utloggad tsmalmbe

Varför så kort?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Just deja!
Tvungen att ställa samma fråga som Tsmalmbe, Why so short. Fick inte originalet nerladdat så väldigt svårkommenterat blev detta. Myggorna försvann men lämnade inget efter sig... :huh:

h.  Johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Ohhhhhh....det är ju bara så coolt!  :D  :wub:

Jag har funderat på att göra en samplingscover på denna (den franska versionen) sedan jag först såg den, vilket var flera år sedan.
Jag har den som mp3 , jag skulle vilja ha bort klappningarna men har inte lyckats så bra.
Den ligger fortfarande på min "att göra" lista, men så j*vla häftigt att du fixat till en svensk version!

cred till dig 1up!

Kul få cred! :D *ler*

ja visst är den härlig... originalet! :) ;)

Vad är det som gör att vi tjusas så av denna låt? Det måste vara något märkligt. Det justa groovet och humorn kanske?

Hur du blir av med handklappet. hmm.



Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Just deja!
Tvungen att ställa samma fråga som Tsmalmbe, Why so short. Fick inte originalet nerladdat så väldigt svårkommenterat blev detta. Myggorna försvann men lämnade inget efter sig... :huh:

h.  Johan
[/quote

oki synd det. Man kan inte lyckas beröra alla. Den kanske hade vunnit på att förlängas bortom sin ursprungliga form då. Folk brukar ju gilla längre låtar än vad mina i regel tenderar att vara.