Ja vad kul att du la upp låten 
Svängigt som bara den,jag gillar det här.Äkta spelglädje helt klart.
Hos mig låter det bra i monitorerna,kanske något hög basvolym och lite avsaknad av baskagge som Eddi var inne på.Men det är små korrigeringar som gäller tycker jag.
Riktigt svängig låt och kul att höra en låt från dig igen..Låt dom komma nu i en strid ström 
Mike
Ja, det är kul med gamla enkla låtar när jag och gamla kompisarna träffas. Jag mixar med lurar och då låter det inte likadant i monitorer. Denna gång glömde jag kolla med högtalarlyssning och så blev det lite fel i volymer. Strid ström av nya låtar kanske är att ta i men det kommer periodvis. Dock är det mesta i nostalgigenrer.
Skönt!! men vocals ligger alldeles för rent o fint i mixen, skulle vilja ha lite skit (dist, saturation etc) 
Riktigt fint när körerna kommer in! 
Enda effekt på sången är pingpongeko. Kan man ha dist på sång? Saturation har jag aldrig använt mej av. Får kolla upp vad det är.

Har för mig att sången mixades betydligt tydligare på sextiotalet om det ska vara mallen. Reagerade inte på frånvarande baskagge egentligen. Kan nog vara tidstypiskt.
Javisst ska sången upp, baskaggen får jag också kolla närmare på.
Härlig gubbrock, gungar och svänger skönt! 
/Roffe H
Det var ambitionen!

Snyggt! Soundet påminner mig om Beatles Hamburg-period.
Men jag tycker lead-sången ska upp minst ett snäpp! Kanske
också lite Lennon-reverb/delay på den...
/Asti
Jag växte upp med Beatles så det är nog inte helt fel att influenserna kommer därifrån! Lennon-reverb var väl badrumseko på senare tid men i början på 60-talet var det väl mer plåteko?
Tack alla som tagit sig tid att lyssna och för goda råd!