Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Du gör mig glad

<< < (3/4) > >>

Roffe H:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.04.2014, 19:44:42 ---Man hör direkt att det är din låt :D

Det är en trevlig lyssning, har dock inte några konstruktiva råd. Mixen låter bra och man blir faktiskt lite gladare :)

--- Slut citat ---

Tack för lyssning och kommentar och vad bra att du blir glad.
Tycker den känns rätt färdig.  :)
/Roffe H

pxm:
Hej, det svänger ju bra om den här.....
Härlig text och bra saxofonlir....
Mixen är bra....
Shysst lyssning, tack Roffe !!!! :)

mvh

cykeln:
Väldigt behaglig låt! Både själva låten och soundet.
Dessutom har du en väldigt fin röst som passar perfekt till det hela.
Använder du BiB till bakgrunden? I så fall blir jag impad av den
och är det du som spelar så blir jag också impad.
Saxen vet jag är du och den som vanligt snyggt spelad.
...och hon blev väl glad av den!

Roffe H:

--- Citat från: cykeln skrivet 22.04.2014, 21:23:13 ---Väldigt behaglig låt! Både själva låten och soundet.
Dessutom har du en väldigt fin röst som passar perfekt till det hela.
Använder du BiB till bakgrunden? I så fall blir jag impad av den
och är det du som spelar så blir jag också impad.
Saxen vet jag är du och den som vanligt snyggt spelad.
...och hon blev väl glad av den!

--- Slut citat ---

Kul att du blir "impad", visst jag har just nu bara tillgång till BIaB som "kompband", för lite plats mm, kanske att jag gör ett försök att spela lite gitarr och bas själv så småningom, man vet aldrig?
Frugan blev väldigt glad och nöjd, vilket ju var meningen. (fantastiskt med förstående fruar!)
Tack för lyssning och kommentar.  :)
/Roffe H

Plinka:
Det är så härligt att hos de flesta av oss så har man ett speciellt sound och en speciell igenkänning i musiken och så med dig med. Du gör så sköna grejer, du har ditt sound och din karakteristiska sax. Mixen toppenfin!

Tummen upp för texten och din kärleksförklaring till frugan! detta tror jag de flesta av oss(som lever med någon) kan känna igen sig i, och vi skulle nog alla vilja skicka en bukett fylld av kärlek och tacksamhet till våra äkta hälfter som står ut med oss självupptagna och insnöade musiker och konstnärssjälar  :wub: :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion