Nu är låten med sång
Tankar någon?
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Oh_SandyMandy.mp3[/mp3]
Först och främst är jag in i helvete sjuk idag, förkyld, första sjukdan på säkert två år, hör säkert inte som jag brukar men ska försöka kommentera ändå!

Tycker att det blev ett lyft med sång, själva kompet flyter ut mycket bättre nu och dom olika instrumenten hörs mycket bättre!
Var inte så förtjust i detta alster innan, tyckte det lät rörigt men nu helt OK! Tycker låten känns kort...och försvinner ut i tomma intet....Leadsången tycker jag ligger aningen för lågt samt skulle vilja få fram den lite mer centrerat, aningens för brett leadsångljud tycker jag! Vet inte om du använder deesser på leaden, känns som det nyper lite väl hårt, gillar det processade sångljudet men skulle vilja dra det lite mer åt det naturliga hållet IYKWIM.... Dom fräcka körstämmorna tycker jag låter lite "dammiga", "otydliga", tycker att det är råd att höja dom på dom partier där leadsången inte medverkar!
Sammantaget, centrera sången inkl körpartier, lite mera "in the face", funderar på att förlänga låten, antingen genom upprerpningar, eller gör en grej med dom roliga körerna som avbrott!
Med vänlig hälsning Henric IV