Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Vem är du och vem är jag
Roffe H:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.04.2014, 19:12:07 ---Här kompar BoxerBandet dig skitsnyggt i jämförelse med när det försöker sig på POP.. :D
Låter bra och saxen glänser som vanligt..
--- Slut citat ---
Bandet sa just det, inge mer pop för vår del. :lol: Tack för lyss också!
Har lagt upp en version, förhoppningsvis bättre, med lite mer tryck i sången. :)
/Roffe H
Tokai:
Back to business! Visst, detta är vad du känner dig mest bekväm med just nu. Men tror din röst skulle kunna passa till en och annan poplåt, skriven av någon annan, - hm....
Låten handlar väl om ett par som träffas på dejt, antingen i verkligheten eller på annat sätt?
Två människor med olika förhållanden, men sista version ger mig lite huvudbry. Ska det tolkas som en sexuell aktivitet? Nu när jag tänker efter: självklart!
Snyggt som alltid Roffe!
Henric:
Svänger fint Roffe - keep on swinging! :wub:
Henric
Dividend:
Ja, blir glad av det här. Var den en sopransax med? Missade det :)
Tummen upp! Tankar gärna hem denna när den är klar!
Roffe H:
--- Citat från: Tokai skrivet 03.04.2014, 19:59:22 ---Back to business! Visst, detta är vad du känner dig mest bekväm med just nu. Men tror din röst skulle kunna passa till en och annan poplåt, skriven av någon annan, - hm....
Låten handlar väl om ett par som träffas på dejt, antingen i verkligheten eller på annat sätt?
Två människor med olika förhållanden, men sista version ger mig lite huvudbry. Ska det tolkas som en sexuell aktivitet? Nu när jag tänker efter: självklart!
Snyggt som alltid Roffe!
--- Slut citat ---
Ja, texten är kanske lite crazy och kryptisk, vet inte själv hur jag tänkte det bara blev. Det är fritt fram för egna tolkningar. Tack för kommentar. :)
--- Citat från: Henric skrivet 03.04.2014, 20:48:29 ---Svänger fint Roffe - keep on swinging! :wub:
Henric
--- Slut citat ---
Tack för kommentar. :)
--- Citat från: Dividend skrivet 04.04.2014, 07:50:43 ---Ja, blir glad av det här. Var den en sopransax med? Missade det :)
Tummen upp! Tankar gärna hem denna när den är klar!
--- Slut citat ---
Ingen sopran med i spelet, bara i texten, tyckte det passade in här. Tack för din kommentar, uppskattas. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida