Forum > Demolåtar
wernb, tony, eq, EMULATOR - Not Afraid - nu med MYCKET tyngre trummor
Emulator:
--- Citat från: Dividend skrivet 26.11.2008, 00:42:47 ---Jisses, en låt jag inte hört av er :blink:
Och så funkar inte länken till industriella versionen ;)
Skall lyssna så fort det fixas. :) Eller så sitter jag bakom nåt sak som ogillar den där platsen :)
--- Slut citat ---
Den versionen finns inte längre, jag har bett EQ ändra i trådhuvudet, för versionen med W o Y är fantamig klockren :D
Eddi:
Jag tycker det påminner om Zappas period med Sheik Yerbouti den gillade jag inte riktigt och jag känner att jag har svårt för detta också - men det ligger nog mest hos mig - får ingen feeeling för det om man säger så.
Borde alltså inte ha uttalat mig så bortse gärna från detta.. Inte EQ alls för mig - jag är smått chockad :wacko:
Eko
Dividend:
OK, nästa bortförklaring då :D
Mitt enda fungerande ljudkort för tillfället låter MIDI. Det segar sig vid uppspelning när HDD/minnes användningen är hög... :unsure: Fan måste vara nån buffert som är för liten eller nåt. Sånt skall ju drivrutinerna fixa under Win :)
Lyssnar genom hacket ohc störningarna nu.
Det är ganska spejsat så, ltie mycket som är oväntat. Annars "standard" i botten, under altl det innovativa. Tror jag, känns som en takt som hålls, under ytan ;) Men det brukar ju funka på nån lyssning i värsta fall, hehe:) Cool sång och det hörs att det är W på gitarren. Får dock återkomma när jag bytt ljud och får en mer strukturerad lyssning.
Bu eller bä? Vet inte än
Troligen inget jag kommer att lyssna på på repeat en morgon liksom. Men det beror nog bara på brist på referenspunkter.
De sitter i era hjärnor. Enbart ;)
Wernborg:
ump
:wub:
equality:
--- Citat från: Wernborg skrivet 06.02.2009, 00:26:34 ---ump
:wub:
--- Slut citat ---
:D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida