Forum > Demolåtar
wernb, tony, eq, EMULATOR - Not Afraid - nu med MYCKET tyngre trummor
DåligtGehör:
--- Citat från: Emulator skrivet 11.09.2007, 23:30:02 ---
--- Citat från: equality skrivet 11.09.2007, 21:07:51 ---
DåligtGehör: Tack för intressant analys men håller inte med dig. Tycker det skall vara lite obehagligt ljud om åtminstone om kompgitarren. "Fyllighet och värme" hör inte hemma i den här genren enligt min mening.
--- Slut citat ---
"mycket ljus, och mycket värme? Tro och Hopp!?!? nu får du ge dig. Många tårar, tunga stunder är jag säker att det blir"
(fritt tolkat av wiehes text ;) )
--- Slut citat ---
Jag och Ernst gillar att bulla upp det med lite ljus och kakor, sitta och samtala samtidigt som man tar in allt positivt i livet som strömmar omkring. Sådant som det är så lätt att missa om man inte är öppen och härlig. Men då blir det lite störande med en sådan här elgitarr som låter lite dan och inte mysig.
I am what I am I am what I am, I'm a mysman!
equality:
:lol: Ernst? Farbror Sids piraya?
karl:
Ja.......det är mer struktur än den första versionen...lite KC när dom flippar(Frippar) ^_^ ...visst ett helt annat stuk och det funkar rakt igenom...riktigt bra gitarr.....bra collab på en wierdlåt från dig som bara blev bättre och bättre... B)
equality:
--- Citat från: karl skrivet 14.09.2007, 21:10:43 ---Ja.......det är mer struktur än den första versionen...lite KC när dom flippar(Frippar) ^_^ ...visst ett helt annat stuk och det funkar rakt igenom...riktigt bra gitarr.....bra collab på en wierdlåt från dig som bara blev bättre och bättre... B)
--- Slut citat ---
Ja det är en ära att få co-labba med dessa gossar! KC? Blir sugen att att lyssna på Catfood nu! Thnx karl for listening.
mahan:
Oj oj oj...
Steffos gitarr kan man ju lyssna på till the end, mera sånt.
Annars måste jag säga att inget nytt på östfronten, har ju hört denna låt tidigare. Dock mycket kännspak genre och kompositör.
Och nu föst märker jag att låtnamnet åxå är bekannt, stupid me :rolleyes:
Känner mig lite åsidosatt med insaidejokes like Ernst och dylikt.
Men Maggies farm känner jag mer än väl till, är nämnligen inskriven patient där för ett antal år sen ;)
Men jag tycker mig ha lyssnat till en råare och häftigare version av detta, skall alltså alla på farmen tämjas nu eller?
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida