Forum > Demolåtar

mahan - 1-2-3

<< < (2/2)

spacetrucker:
Gammal är bäst... rullar på skönt. Och sounderna är också kalas.

Nån har sagt att "A man growing old becomes a child again"  och nån annan att "It's never too late to have a happy childhood" ...så det är väl bara att tuta och köra  :D

// Space

Eddi:
  :lol: vilka rim atraction och fatsuction - det är bra drag i det här gamle man och sound o sång sitter bra. Jag vart undrande om du hade rockat till min gamla 1-2-3 men så var det ju inte :D

Asti:
Skitfin mix och tungt, skönt sound!
Bra sång med fina stämmor. Kanske är dock stämmorna lite starka..?
Jättesnyggt!
/Asti

mahan:

--- Citat från: MaxB skrivet 31.03.2014, 06:51:37 ---Du får så skönt sound i instrumenten, som ett "gammalt"  :lol:  proffs i studion. Och musikerna hanterar sina instrument med bravur.
Sångaren är som ett årgångsvin!  :wub:

--- Slut citat ---
Tack Max, det var vackra ord som värmer!

--- Citat från: Plinka skrivet 31.03.2014, 10:15:08 ---Jag håller med MaxB! Här finns inget att klaga på, låter kalas!

--- Slut citat ---
Väldigt tacksam att det gillas!

--- Citat från: spacetrucker skrivet 31.03.2014, 20:13:13 ---Gammal är bäst... rullar på skönt. Och sounderna är också kalas.
Nån har sagt att "A man growing old becomes a child again"  och nån annan att "It's never too late to have a happy childhood" ...så det är väl bara att tuta och köra  :D
// Space

--- Slut citat ---
Kan väl bara tacka o båkka för den!
Får ju vara tacksam så länge man kan halsa sina guror. :)

--- Citat från: Eddi skrivet 31.03.2014, 20:32:32 ---  :lol: vilka rim atraction och fatsuction - det är bra drag i det här gamle man och sound o sång sitter bra. Jag vart undrande om du hade rockat till min gamla 1-2-3 men så var det ju inte :D

--- Slut citat ---
Kul att du la märke till texten, jobbade faktiskt en hel del med den. Bygger ju på rim o ram på ordet "action".
Måste kolla upp din 123:a i nåt skede för den finns väl gömd nånstans här på KR.

--- Citat från: Asti skrivet 31.03.2014, 21:04:48 ---Skitfin mix och tungt, skönt sound!
Bra sång med fina stämmor. Kanske är dock stämmorna lite starka..?
Jättesnyggt!
/Asti

--- Slut citat ---
Tjou o TACK!
Ja si min kör består ju av vältrimmade och väl tränade "starka" sångare så därför kanske denna lite överraskande styrka i körsången! :lol:
Bra komment i varja fall, ska kolla läget!

TUSEN TACK IGEN EN GÅNG FÖR LYSSNINGAR O KOMMENTARER! :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion